رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رسانه‌های مسیحیت تبشیری حضور سرزده مقام معظم رهبری را برنتابیده و به شکلی لجام گسیخته خشم خود از این حضور را به نمایش گذاشتند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت ساعاتی پس از حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم مناطق زلزله زده رسانه‌های وابسته به مسیحیت تبشیری این خبر را به شکلی وارونه پوشش دادند.

تلاش این رسانه ها برای کم رنگ کردن حضور رهبری و سعی آن‌ها در القا این مطلب که تنها روحانیون و نظامی‌ها در سخنرانی ایشان حضور داشتند بخشی از اقدام آنها در تحریف و وارونه سازی این خبر بود.

این رسانه‌ها در نوع نگارش و پوشش خبر تمام هم و غم خود را بر تقطیع سخنان معظم له قرار داده و سعی دارند همگام با بنگاه‌های خبر پراکنی معاند حضور در میان آسیب دیدگان را نادیده انگارند.

چنانکه در هیچ کجای خبرهایی که رسانه های تبشیری منتشر کرده‌اند به بازدید رهبری از مناطق و حضور در جمع مردم و سرکشی از چادرها و محل اسکان موقت زلزله زدگان اشاره نشده است.

تلاش این رسانه‌ها و سایر رسانه‌های معاند در حالی است که فیلم‌ها و تصاویر موجود از این دیدار در فضای مجازی به شکلی گسترده پخش و بیشتر رسانه‌های معتبر دنیا را به واکنش ودار کرده است.

گفتنی است این برای نخستین بار نیست که مقام معظم رهبری در کنار آسیب دیدگان از حوادث طبیعی قرار گرفته و به درد دل ‌های آنها گوش داده اند چنانکه در جریان زلزله بم به روایت سرتیم حفاظتی ایشان، معظم له با لباس مبدل در بم حاضر شدند.

به گفته سردار نجات در قضیه زلزله بم که تعداد زیادی جان‌باخته و مجروح داشت حدود دو تا سه روز از زلزله نگذشته بود که از ما خواستند سریع به بم برویم. البته چون مقدمات آماده نبود از ایشان خواستیم که یک روز با تاخیر بروند ولی ایشان سریع به آنجا رفته و از همه مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و بعد هم یک جلسه با مسئولان لشکری و کشوری گذاشتند و تذکرات لازم و اهمیت موضوع در رابطه با زلزله را بیان کردند.

شاید یک‌ماه از آن زلزله نگذشته بود که دوباره برای اطلاع از پیشرفت کار ابتدا یک هیات به آنجا فرستادند و بعد مجددا خودشان به آنجا رفتند تا از پیشرفت کار و بازسازی مناطق زلزله‌زده بازدید کنند. شاید چندین ماه بعد در سفر استانی به کرمان مجددا بم را در دستور کارشان قرار دادند و از آنجا بازدید مفصلی کردند. این نشان می‌دهد که مشکلات مردم دغدغه اصلی ایشان بود.

در سفری که دو روز بعد از زلزله بم به آنجا داشتند حتی به چادرهای اسکان موقت مردم به‌صورت ناشناس سر زدند و از نانی که برای خوراک مردم آورده شده بود، تناول کردند تا ببینند که چه نانی به دست مردم می‌رسد و چه کیفیتی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی