رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

این روزها اختلافات مابین عناصر تبشیری آنقدر بالا گرفته که حرف یکدیگر را قبول نداشته و هر کدام دیگری را به تحریف و تعلیم مطالب اشتباه متهم می‌کنند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در تازه ترین این خودزنی فرقه‌ای، مانی محمدی که در شبکه محبت فعالیت دارد به یکی از اعضای شبکه نجات حمله کرده و وی را به ترویج انحرافات در فرقه متهم کرده است.

وی در خصوص رامین پارسا از اعضای شبکه نجات که زیر نظر رضا صفا فعالیت دارد می نویسد که او تعالیم اشتباهی دارد و انحرافات بسیاری را به مسیحیت پروتستانی وارد کرده است.

این عنصر تبشیری ادامه می‌دهد: این آقا[رامین پارسا] برای پول و شهرت بیشتر هر چی که به ذهنش میرسه را مطرح میکنه و خیلی از چیزهایی که میگه به هیچ عنوان درست نیست و امکان تحقق ندارند.

مانی محمدی با ذکر نمونه‌ای از ادعای رامین پارسا مبنی بر رفتن به بهشت در آن دنیا و بازگشتش به این دنیا سخن گفته و تصریح می‌کند: گفته‌های رامین پارسا عجیب و غریبه و نباید خیلی بهش توجه کرد.

بر اساس این گزارش خودزنی‌های فرقه‌ای اخیرا در مسیحیت تبشیری بیشتر شده و عناصر وابسته به این فرقه هر روز بیشتر پشت پرده آن را افشاکرده و از مسائلی سخن می‌گویند که قابل توجه است.

یکی از این افراد در این خصوص می‌نویسد: متأسفانه کسانی که در اتریش حداقل من می‌بینم مسح شبانی ندارند اصلا فقط یا برای قدرت هست یا شغل شون و اصلا محبتی در این عزیزان وجود ندارد فقط گوسفندان را میدوشند و شیر و گوشتشان را می‌خورند و اصلا بفکر هیچ نیستن شاید اصلا بگم به هیچ باور ندارند.

مسیحیت تبشیری

وی در ادامه از انحراف صدر در صدی در پروتستان سخن گفته و تصریح می‌کند: حتی دیروز شبان یا معلم کلام می‌خواست مثال بزنه در مورد خدا ، خدا را به سگ تشبیه کرد. آخه باید چکار کرد؟ واقعا تنم لرزید و حتی عزیزانی که پارس زبان هم از قبل اونجا بودن هر طور خودشون فکر می‌کنند کلام را تفسیر می‌کنند متاسفانه پروتستان داره به گمراهی مطلق میره چون هر شبانی یا هر کس دیروز اومده توی این راه سریع چهار تن را جدا می‌کنه و فرقه درست می‌کنه...

شخص دیگری از اعضای فرقه با تایید این سخنان مینویسد: اینقدر در بعضی کلیساها باند بازی و ... شده و فقط هدفشان جمع کردن مال و ثروت برای خودشان هست که دیگه کلیسا به حاشیه رفته...

گفتنی است افشاگری ها و اتهام زنی عناصر و سرکردگان فرقه مسیحیت تبشیری مسئله‌ای است که پیش از این نیز اخبار بسیاری پیرامون آن در وبلاگ رهپویان هدایت منتشر شده که برای آشنایی هر چه بیشتر با این فرقه و ماهیت حقیقی آن خوانش آن ها ضروری است.


اخبار مرتبط:

پرونده کلیساهای فارسی زبان و سازمان ایلام در پلیس ترکیه

کشیشان جعلی، معضل جدید مسیحیت صهیونیستی+ عکس

هر چی بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که.../ حال روز کلیساها از زبان اعضا

هر دم از این باغ بری میرسد/ حکایت تازه کلیساهای ایرانی

سرابی به نام کلیساهای فارسی زبان در خارج کشور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی