رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

تبدیل کلیسا به طباخی و بالعکس شیوه جدید مسیحیان تبشیری است که اخیرا در کشورهای همجوار برای یارگیری توسط عناصر این فرقه استفاده می‌شود.

به تازگی تبلیغی در صفحات مجازی اعضای فرقه مسیحیت تبشیری دست به دست می شود که بیانگر تبدیل کلیسایی به طباخی و بالعکس از سوی شبان آنجاست.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت مسیحیت تبشیری که در اجرای اهداف خود در خصوص مسیحی‌سازی میلیونی!!! که ادعای آن را دارند با شکست مواجه شده حالا سعی دارد با استفاده ذائقه ایرانی‌ها کار خود را پیش ببرد.

در همین راستا کلیسایی در ترکیه که توسط یکی از سرسپردگان شبکه تبشیری هفت اداره می‌شود یک طباخی را به کلیسا تبدیل کرده و اعلام کرده که شرکت کنندگان بعد از جلسه میهمان یک دست کله و پاچه هستند!!!.

به نظر این حربه جدیدی است که از سوی سران فرقه برای یارگیری به کادرهای پایین‌تر دیکته شده تا شاید با بهره گیری از علاقه ایرانی‌ها به این غذا موفقیتی پیدا کنند.

این رفتار اما از جانب دیگر اعضا هم مورد قبول واقع نشده و بسیاری به آن اعتراض کرده اند تا جایی که برخی آن را آبروریزی برای مسیحیت پروتستان خوانده‌اند.

کاربرد چنین تکنیک‌های سخیفی نشان می‌دهد که کفگیر مسیحیت تبشیری به ته دیگ خورده و دیگر راهی برای آنها نمانده که با استفاده از طباخی می‌خواهند صندلی‌های خالی کلیساهای خود را پر کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی