رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

اسقف اعظم سبوه سرکیسیان در گفتگو با خبرگزاری افه اسپانیا اعلام کرد موافق فعالیت های تبشیری نیست و به اعتقاد وی حفظ هویت مذهبی‌، ملی‌ و قومی ارامنه ضرورت دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: وی در این گفتگو که روز 29 آذر انجام شد، ضمن اشاره به آزادی مسیحیان در کشور افزود: مسیحیان اجازه دارند که مراسم مذهبی‌ و جشن‌های خود نظیر کریسمس را برگزار کنند اما بر اساس قوانین ایران ترویج دینی ممنوع است .

اسقف اعظم ارامنه ادامه داد ایران اکنون یکی‌ از معدود کشورهای امن و باثبات در منطقه است و ارامنه‌ای که از ایران مهاجرت کرده‌اند دلیلی برای این کار خود ندارند.

به دنبال اظهارات صریح اسقف اعظم سبوه سرکیسیان رسانه های تبشیری در برابر این سخنان واکنش نشان داده و خشم خود را در برابر هموطنان ارامنه باردیگر بروز دادند.

این رسانه ها ضمن حذف بخش‌هایی از خبر، بیشترین واکنش خود را در برابر اعلام موضع قاطع اسقف اعظم ارامنه در خصوص فعالیت های مسیحیان تبشیری نشان داده‌اند.

مسیحیت تبشیری

اگر چه حملات به هموطنان ارامنه از سوی مسیحیت صهیونیستی سابقه‌ای در خور توجه داشته و هربار که این بخش از  جامعه ایران به آزادی عمل در کشور در چارچوب قانون اشاره کرده اند مورد هجمه قرار گرفته‌اند اما آنچه اینبار رخ داده شدیدترین این واکنش‌ها محسوب می‌شود.

چرایی این شدت و حدت را بی‌گمان می‌توان در این دانست که سخنان و موضع گیری اسقف اعظم خط بطلانی بر دکترین مسیحیت صهیونیستی و تلاش گسترده برای پیاده کردن استراتژی "شاگرد سازی" از سوی این فرقه در طول مدت حیات آن است.

اهمیت این موضوع تا بدان حد است که فرقه دستورالعملی خاصی جهت پیاده سازی این ایده طراحی کرده که چه در کلیساهای غیر قانونی ساختمانی(دیگر فعالیتی ندارند) و چه در  کلیساهای غیر قانونی زیرزمینی به افراد آموزش داده می‌شد.

در دل این آموزش‌ها نکات امنیتی نیز گنجانده شده و اموری چون نحوه ورود و خروج و حفظ اسرار که بیشتر سازمان‌های مخفی و شبه نظامی آن را آموزش می‌دهند به عضو یاد داده می‌شد.

گفتنی است این آموزش‌ها در واقع به دنبال ایجاد نیروی پیاده در داخل کشور است که در وقت لزوم بتواند از آنها در جهت اجرای اهداف خود بهره بگیرد و به همین دلیل است که پس از فتنه 88 این آموزش‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده و فرقه تمام ابزار رسانه‌ای خود را برای "شاگردسازی" به کار گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی