رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

قرار بود نمایشگاهی با نام "حقیقت، نیک خواهی، بردباری " در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود که با هوشیاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری آن جلوگیری شد.


به گزارش انجمن رهپویان هدایت: پیگیری های خبرنگار این انجمن نشان می‌دهد که شعار نمایشگاه در واقع مانیفست فرقه غیرقانونی فالون دافا محسوب می‌شود و علت تعطیلی نمایشگاه هم اقدامات غیرقانونی فرقه‌ای و اختلافات داخلی سران فرقه بوده است.

توزیع مکتوبات فرقه به بهانه نمایشگاه نقاشی 

بر این اساس قرار بود در این نمایشگاه تابلوهایی با موضوع تبلیغ مرام فالون دافا در معرض دید و فروش قرار گیرند اما به واسطه غیرقانونی بودن فعالیت‌های فرقه‌ای در کشور و اختلافات داخلی سران فرقه در روز افتتاح نمایشگاه با درگیری عناصر فرقه، نمایشگاه تعطیل و تابلوهای یکی از عناصر آن جمع آوری گردید.

برغم جمع آوری آثار و تعطیلی نمایشگاه سایت فرهنگسرای ارسباران در اقدامی تامل برانگیز خبر مربوط به این نمایشگاه را از تارنمای خود حذف نکرده است

این اختلافات بر سر عایدات مالی حاصل از فروش آثار و  مسئله ریاست این فرقه در داخل کشور است که امری شایع در تمام فرقه‌ها محسوب شده و مهر تاییدی بر عرفانی نبودن و به دیگر سخن زمینی بودن آن‌ها است.

به عبارتی در حالی که فرقه‌های شبه معنوی با شعار عرفان، دوری از خودپسندی و تکبر به میدان آمده‌اند اما اختلافاتی که بر سر ریاست بر فرقه در آن‌ها به وجود می آید نشان می‌دهد این شعارها ادعاهایی پوچ و بی اساس هستند.

تلاش فرقه برای سرپوش گذاشتن بر علت اصلی تعطیلی نمایشگاه

اما سخن بر سر این است که اگر این اختلافات داخلی وجود نداشت، در سایه خواب سنگین مسئولین امر نمایشگاه مزبور برای چندمین بار متوالی در کشور برگزار می‌شد چنان که پیش از این برگزار شده بود بد.ون آنکه آب از آب تکان بخورد.

فالون دافا

تلاش برای جایگزینی نمادهای غیر دینی در ذهن مخاطبان

گفتنی است این قبیل اقدامات فرقه‌ای با رویکرد رخنه فرهنگی و با هدف تغییر سبک زندگی اسلامی- ایرانی در پوشش‌های مختلف برگزار می‌شود  و با طرح تمدن اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده در تضاد کامل است.

خاطر نشان می‌سازد فرقه فالون دافا در کشور چین پایه گذاری شده، ماهیت سیاسی دارد و هدف اصلی آن مبارزه با نظام حاکم بر چین است به همین دلیل اقدامات فالون دافا در این کشور غیر قانونی بوده و دولت چین با آنها به شدت برخورد می‌کند.

فالون دافا

تصویری از رویکرد سیاسی فرقه در برگزاری نمایشگاه "حقیقت، نیک خواهی، بردباری " 

با توجه به همین برخوردها عناصر فرقه اقدامات غیر قانونی خود را به کشورهای دیگر از جمله ایران انتقال دادند و سعی در گسترش فعالیت‌های خود نموده‌اند که مبارزه با آنها هوشیاری بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

علاوه بر این بی‌اعتمادی نسبت به مذهب از جمله خصوصیات پیروان فالون دافا در ایران است. هنگ جی گرایش ویژه به الحاد دارد. او ایمان به خدا را امری اختیاری میداند  زیرا پدر هستی در هر دوره، خدایی جدید را برای رسیدگی به امور برمی‌گزیند.

از سویی دیگر، هنگ جی ادیان آسمانی را موجب محدودیت آزادی‌های شخصی می‌داند. برخورد او با اسلام خصمانه است و رکوع و سجود در نماز مسلمانان را از جمله عوامل مؤثر در زوال عقل و ناتوانی در تمرکز برمی‌شمرد. درواقع هنگ جی به‌نوعی از معنویت معتقد است که در آن دین جایی ندارد و همه موجودات برای دستیابی به سعادت باید به او که حتی از تزکیه بی‌نیاز است متوسل شوند.

با وجود ابراز نظرهای ملحدانه هنگ جی، صهیونیست های اسرائیلی که هیچ دینی را جز یهود قبول ندارند از فالون دافا حمایت می‌کنند و اجازه می‌دهند پایگاه‌های آن در سرزمینهای اشغالی برپا شود که این سخاوتمندی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها به توانایی هنگ جی در ضربه زدن به اسلام امیدوارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی