رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه دی ۱۰ ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ

[حضرت] عیسی (ع) خدا نیست+ سند

یکی از ادعاهای گزافی که مسیحیت تبشیری همواره آن را مطرح میکند خدا بودن [حضرت] عیسی (ع)  است در حالی که در هیچ کجای اناجیل این مسئله عنوان نشده است و این سخن حتی مورد اعتراض برخی مبشرین هم قرار گرفته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: خدا بودن [حضرت] عیسی (ع) که در تثلیث هم بدان اشاره می‌شود امری است که حتی مبشرین مسیحی از فرق مختلف بر روی آن اتفاق نظر ندارند و پروتستانتیزم نیز تنها در راستای جذب عضو از آن بهره می‌گیرد .

این در حالی است که حتی مبشرین پروتستان هم بر این سخن خرده گرفته و در کلیساهای عهد جدیدی یا به اصطلاح کلیساهای اصلاح طلب، جنبه خدا بودن [حضرت] عیسی (ع) زیر سئوال است.

یکی از همین مبشرین باطرح سئوالی در صفحه شخصی خود مینویسد که آیا به راستی عیسی خداست؟

این پرسش واکنش بسیاری در پی داشته و اعضای این فرقه پاسخ های یکسانی به این سئوال داده اند که در تمام آنها خدا بودن [حضرت] عیسی (ع) رد شده است.

از جمله یکی از این افراد می نویسد: عبارت "من خدا هستم" در هیچ جای کتابمقدس از زبان عیسی مسیح نقل نشده است. که یکی دیگر نیز این سخن را تایید کرده و می گوید که "من هم بعید میدونم که فکر میکرد خداست".

مسیحی تبشیری

یکی از اعضای فرقه در این خصوص نظری جالب داشته که بر اساس آن [حضرت] عیسی (ع) خودش موقع به صلیب کشیدنش گفت من خدا نیستم شما دارید میگید من خدام. پولس از عیسی خدا ساخت برا کسب درآمد.

مسیحیت تبشیری

چالش خدا بودن مسیح یکی از مسائل جدی الهیاتی در مسیحیت است که هنوز هم پاسخی صریح بر اثبات این ادعا پیدا نشده و نقد این ادعا بی اساس بودن آن را نشان می‌دهد.

گفتنی است در اناجیل که به دلیل زیر سئوال بردن ماهیت مسیحیت امروزی مبشرین مسیحی از آن رویگردان هستند نیز عیسی خدایی رد شده است از جمله انجیل توماس که در یادداشت های بعدی به شکلی کامل معرفی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی