رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

فساد مالی چنان در کلیسا‌های پروتستان رخنه کرده که صدای اعتراض بزرگان این فرقه هم بلند شده است. بررسی گفته‌های اعضا نشان می‌دهد که این کلیساها مامنی جهت کلاهبرداری از افراد بوده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از اعضای شناخته شده همین کلیساها که از مسئولین و دست اندر کاران کلیساهای فارسی زبان است ضمن تایید این مطلب می‌نویسد متاسفانه در کلیساهای ایرانی کلاه‌برداری و خوردن پول عادی شده و اگر کسی این کار را نکند باید تعجب کرد.

وی در این اعتراف اذعان می‌کند که افراد داخل کلیسا‌ها را اعم از عضو ساده و یا حتی مدیران و مسئولین می‌شناسد که از دیگران تا چند میلیون پول گرفته و کلاه برداری کرده‌اند.

چندی پیش نیز خانمی ضمن انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد در کلیسایی که عضو است شبانش پولی گزاف به عنوان قرض از او گرفته اما اکنون که درخواست بازپس گیری آن را دارد با تهدید شبان مواجه شده است.

به تازگی نیز یکی از اعضای قدیمی کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی در خلال برنامه‌ای به وجود مفاسد مالی و کلاه‌برداری افراد عضو کلیسا از یکدیگر اعتراف کرده و به صراحت اعلام داشت: در کلیسای ما محال بود دو نفر با یکدیگر شریک شوند و یکی از آن‌ها سر طرف مقابل را کلاه نگذارد.

 

بر اساس این گزارش مفاسد اقتصادی در کنار فسادهای اخلاقی و شخصیتی یکی از آسیب‌هایی است که در کلیساهای تبشیری متوجه اعضاست و  بسیاری از  فریب خوردگان این فرقه با آن دست به گریبانند.

چنانکه برخی از همین افراد اذعان می‌کنند ضرر و زیان مالی گاه آنقدر هنگفت بوده که به هیچ وجه امکان جبران آن وجود نداشته و زندگی شخصی آنها را دچار مشکل  کرده و حتی به معرض فروپاشی رسانده است.

گفتنی است وجود این مشکلات و معظلات در حالی است که مسئولین کلیساها از پاسخ گویی به اعضا سرباز می‌زنند، به عبارتی این افراد هر بار که در معرض سئوال مالباختگان قرار  گرفته و می‌گیرند بلافاصله با عبارت کلیشه‌ای "قضاوت نکنید" از پاسخ گویی طفره رفته تا بازهم بتوانند بر مفاسد مالی خود ادامه دهند.

 

مشاهده ویدئو در آپارات:

https://www.aparat.com/v/orjCU

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی