رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه بهمن ۳ ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

پول پرستی کشیشان بلای جان مسیحیت

به گزارش انجمن رهپویان هدایت مطابق کتاب مقدس افرادی که خدمت در دین مسیح انجام می‌دهند نباید به این امر به عنوان یک شغل نگاه کنند بلکه می‌بایست کار کرده و احتیاجات روزمره خود را تامین کنند.

اما این موضوع همچون بسیاری دیگر از دستور‌های کتاب مقدس به روحانیون مسیحی توسط کشیشان پروتستان زیر پا گذاشته شد و  آنها این منصب را به مأمنی جهت کسب سود و منافع مالی قرار دادند.

چنانکه از کلیسا، ده یک اعضا و هدایایی که به نحوی از سوی افراد به کلیساها داده می‌شود را به نفع خود مصادره کرده و با استفاده از این پول‌ها زندگی‌هایی سرشار از تجمل را برای خود فراهم کردند.

تجملاتی که تامین هزینه آن گاه سر به فلک می‌زند، در حالی که اعضای ساده کلیساهای این شبانان و کشیش‌ها در تامین خرج روزمره خود هم مانده‌اند.

مسیحیت تبشیری

ثروت خالص برخی از مبلغین مشهور جریان مسیحیت تبشیری

نمونه‌هایی چون جویس مایر، بنی هین، جوئل آستین و نمونه‌های ایرانی آن یعنی هرمز شریعت پناهی، رضا صفا و بسیاری دیگر از جمله همین افرادند که کلیسا و مسیحیت را به منبع درآمد تبدیل کرده‌اند.

علاوه بر انچه گفته شد این افراد برای کسب درآمد بیشتر با برخی سازمان‌ها،  نهادها و حتی افرادی خارج از کلیسا ارتباط گرفته و کمک مالی دریافت می‌کنند که ارائه دهندگان این کمک‌ها با هدف خاصی پول خود را صرف کرده و در واقع کلیسا را بازیچه دست خود قرار می‌دهند.

مسیحیت تبشیری

تصویر منزل خانواده جویس مایر و ارزش مالی آن

یکی از اعضای فرقه مسیحیت صهیونیستی ضمن اعتراض به مال اندوزی کشیشان، در همین راستا می‌نویسد: «کشیش و خادمان کلیسا جهت رفع نیازهای مالی خود از منابع مالی بیرون از کلیسا کمک میگیرند. حتما این را میدانید که این منابع مالی کمک خود را به رایگان در اختیار کلیساها قرار نمی دهند و در عوض آن مطالباتی دارند. بنابراین جناب کشیش و خادمان کلیسا به گونه ای در استخدام این منابع مالی قرار میگیرند.»

مسیحیت تبشیری

تصویری از خوشگذرانی هرمز شریعت مدیر شبکه سون

وی ادامه می‌دهد: شرایط امروز کلیساهای اروپایی و امریکایی ناشی از همین سرسپردگی کلیساها به منابع مالی و قدرت های حاکم در چند صد سال گذشته است.

عضو دیگری از این فرقه معتقد است که مال اندوزی کشیشان و استفاده از این منصب به عنوان یک منبع درآمد موجب می‌شود تا کشیشان پروتستان راه خطا را به سرعت طی کنند و یادآور می‌شود: کلیسای ایرانی در اروپا وجود دارد که کشیش آن به واسطه همین بیکار بودن و مفتخوری درگیر ارتباطی خلاف اخلاق شد و به تعداد زیادی از خانواده ها لطمه زد.

گفتنی است کشیشان پروتستان در کسب سود و منفعت به این هدایا و کمک‌های مالی اکتفا نمی‌کنند و گاه خود نیز به میدان آمده و مستقیما از اعضای کلیساها کلاه‌برداری می‌کنند که نمونه‌ای از آن چند روز قبل در قالب خبر و فیلمی انتشار پیدا کرد.


خبر مرتبط:

اختصاصی رهپویان هدایت: فیلمی تکان دهنده از قاچاق انسان در کلیساهای ایرانی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی