رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۱۱ ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

انحرافی به نام عشای ربانی تلویزیونی!!!

انحرافی جدید که چندی است توسط فرقه مسیحیت تبشیری رواج پیدا کرده و دین مسیحیت را زیر سئوال برده انجام عشای ربانی یا همان مراسم شام خداوند درشبکه های ماهواره‌ای و فضای مجازی است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت فرقه مسیحیت تبشیری که مبانی دین مسیح را به بیراهه و کج راهه برده با استفاده از رسانه‌های خود انحرافی را تبلیغ می‌کند که صد درصد با کتاب مقدس در تضاد است.

این انحراف به اجرای مراسم عشای ربانی یا همان شام خداوند باز می‌گردد که توسط شبکه‌های تبشیری و رسانه‌های اجتماعی دیداری و شنیداری متعلق به این فرقه در دست اجراست.

این در حالی است که اجرای این مراسم از مناسک مسیحیت محسوب شده و هر کسی و در هر زمان و موقعیتی اجازه اجرای آن را ندارد و حتی در کتاب مقدس مسیحیان این ممنوعیت نیز دیده می‌شود.

در این خصوص می‌توان به بخش هایی از انجیل متی و اول قرنتیان اشاره کرد که در هریک بر انجام این عمل توسط شخصی مقدس (کشیش یا کاهن) و در مکانی خاص یعنی کلیسا، نه در خانه و پای تلویزیون که  شبکه‌های تبشیری آن را تبلیغ می‌کنند، تاکید شده است.

جالب اینجاست که حتی خود کتاب مقدس بر اینکه نباید از دستورات مزبور سرپیچی کرد نیز اشاره داشته و می‌نویسد: "پس هرکه بطور ناشایسته نان را بخورد و پیالة خداوند را بنوشد مجرم بدن و خون خداوند خواهد بود."

به رغم این تذکر اما فرقه مسیحیت صهیونیستی که از ابتدای پیدایش تاکنون انحرافات بسیاری در بدنه دین مسیح وارد کرده در اجرای این مراسم از دستورات کتاب مقدس سرپیچی می‌کند و در رسانه‌های خود مراسم عشای ربانی را در هر زمان و به وسیله اشخاصی که صلاحیت اجرای آن را ندارند به اجرا می‌گذارد.

این رفتار شبکه های تبشیری حتی اعتراض بسیاری از اعضای فرقه را نیز به دنبال داشته و در یک نظر سنجی صورت گرفته 73 درصد از اعضای این فرقه مخالفت خود را با این کار اعلام کرده‌اند.

مسیحیت تبشیری

نتایج نظرسنجی درباره انجام عشای ربانی در شبکه های ماهواره ای

یکی از همین افراد در این مورد چنین می نویسد:

شبکه هایی که اینکارها رو انجام میدن شاید جذب مخاطب به هر راه و روشی الویت اونا باشه انجام درست این مراسم مدنظر آنها نیست... این بیشتر شبیه به یک نمایش است تا یک آیین روحانی وکتاب مقدسی، فضای مجازی اسمش روشه مجازی.

مسیحیت صهیونیستی

نظرات مخالفین (1)

دیگری ضمن اشاره به اینکه انجام مراسم بدین شکل توهین است، تصریح می‌کند: بنده احساسم بر اینه وقتی از پشت تی وی انجام میدن نوعی توهین به این آیین مقدس صورت میگیره، اولا من در یکی از برنامه ها دیدم که به تمسخر گفتند آب انگور نبود، نوشابه و آب و آبمیوه و... که رسما تعلیم مسیح زیر سوال رفته و البته حرمتش/ دوما مساله نان هست که از چه نانی استفاده شود سوما تشویق به اینکه حتی غیرایماندارهم شرکت کند که واویلاس، که خودم در یک برنامه تلویزیونی دیدم.

مسیحیت تبشیری

نظرات مخالفین (2)

برخی اعضای فرقه هم انجام عشای ربانی از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره‌ای را شوی تبلیغاتی دانسته و به شدت آن را رد کرده اند اما به رغم این مخالفت‌ها شبکه های تبشیری همچنان بر انجام این مراسم با شکل و شمایلی ضد کتاب مقدسی اصرار دارند.

مسیحیت تبشیری

تصویری از انجام عشای ربانی در شبکه های مسیحیت صهیونیستی

گفتنی است عشای رَبّانی یا شام خداوند یا آیین سپاسگزاری یکی از هفت‌آیین مقدس (هفت‌راز) است که تقریباً در تمام فرقه‌های مسیحیت به انجام می‌رسد. به آن تقسیم مقدس (Holy Communion)، راز محراب (the Sacrament of the Altar)، راز خجسته (Blessed Sacrament) هم گفته شده‌است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی