رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت:

در اندیشه های حضرت امام خمینی ضمن تصریح به رسالت عظیم حضرت عیسی بن مریم (ع ) در مبارزه با ظلم و ستم قدرت های استکباری از انحراف و تسامح دستگاه کلیسا و رهبران مسیحیت غرب در مخالفت با عملکردهای ظالمانه آمریکا به شدت انتقاد می شود

حضرت امام خمینی در رهنمود ذیل ابتدا از مسئولیت و شیوه حضرت عیسی (ع ) در جانبداری از مظلومان و معارضه با ظالمان و ضرورت تبعیت مدعیان پیروی از او از این وظیفه و روش یاد می نماید : 
« 
هر کس که دنباله مسیح باشد باید حامی مظلومان باشد و باید با ابرقدرت ها مقابله کند همان طوری که کسی که تابع مذهب اسلام است باید با ابرقدرت ها مخالفت کند و مظلومان را از زیر چنگال این ها بیرون بیاورد. »
حضرت امام خمینی به ملت مسلمان ایران و ظلم و ستم هایی که از جانب رژیم دست نشانده پهلوی به او رفت و سال های مدید و طولانی در شرایط سخت و ظلمت زای استبداد و استعمار و خفقان شدید به سر برد و با تحمل اسارت های سخت و دادن کشته های فراوان مسیر پر فراز و نشیب استقلال و آزادی را طی نمود اشاره می نماید و از این که در طول این دوران سیاه و تحمیل شده از جانب قدرت های استعماری انگلیس و آمریکا هیچ میانجیگری و حمایتی از جانب دستگاه جهانی کلیسا نشد انتقاد می نماید و فرستاده پاپ را به تامل و تفکر وامی دارد : 
« 
جمعیت ایران که پنجاه سال است در زیر یوغ استعمار و فشار خصوص آمریکا و اخیرا فشار خصوص آقای کارتر هستند و گوش میلیون ها جمعیت مستضعف انتظار نوازشی از مقام روحانیت پاپ داشت نوازش پدرانه ای که لااقل استفسار از حال این مستضعفین باشد و نسبت به مستکبرینی که به این ها ظلم شده است و در زیر فشار بودند هشیاری داده شده باشد میانجیگری شده باشد بین ملت های مستضعف و آن ابرقدرت ها که خودشان را مسیحی معرفی می کنند و گوش ما همچو ندای روحانی ای را نشنیده است تا حالا. چه شده است که ما پنجاه سال کشته دادیم کشته های دستجمعی در حبس بودیم حبس های غیرانسانی که بهترین افراد این ملت را در آنجا شکنجه های غیرانسانی می دادند و یک میانجیگری در کار نبود و آقای پاپ اعظم به فکر این نیفتادند که از این ملت مستضعف پشتیبانی کنند ! »
حضرت امام خمینی خطاب به نماینده پاپ که برای حفظ مطامع و منافع ضد انسانی آمریکا به ایران آمده بود و همچون همیشه تاریخ در مواقع ضربه پذیری قدرت های استعماری در اثر حرکت های رهایی بخش ملت های مسلمان و آزاده این سفیران غنوده در آغوش ظلم و ستم دنیای استکبار به واسطه گری برای احیای ستم و تداوم تعدی و تجاوز ستمگران می پردازند متذکر می شود که « پاپ » باید ملت های غربی و پیرو حضرت عیسی (ع ) را بیدار کند و عملکردهای فاسد و تباه رهبران کنونی آمریکا و غرب را به آنان بنمایاند و به اعتراض و انتقاد علیه این جنایتکاران تاریخ ترغیب سازد. همچنین حضرت امام خمینی به این حقیقت بزرگ و انکارناپذیر تصریح می نماید که اگر امروز حضرت مسیح (ع ) در میان ما و در جهان معاصر حضور داشت به طور قطع در نجات و رهایی مظلومان می کوشید و به مقابله با قدرت استکباری آمریکا اهتمام می ورزید : 
« 
آقای پاپ باید به فکر ملت مسیح باشد به فکر همه ملت های مستضعف باشد به فکر آبروی مسیحین باشد. این طور اشخاصی که به اسم مسیح دارند یک همچو کارهای خلاف مسیر مسیح را انجام می دهند آقای پاپ باید اعلام کنند. به ملت آمریکا اعلام کنند به همه ملت مسیحیین اعلام کنند و این جنایات را بشمارند و این ها را معرفی کنند به ملت هالله شما ملت مسیح را نجات بدهید. نجات به این است که این اشخاصی که در ممالک بزرگ به اسم مسیح و به اسم مسیحیت این جنایات را می کنند این برای مسیح علیه السلام خوب نیست و مسیحیین مشوه می شود وجهه شان . و من به شما آقای پاپ عرض می کنم که اگر عیسی مسیح امروز بود کارتر را استیضاح می کرد. اگر عیسی مسیح بود ما را از چنگال این دشمن خلق و دشمن بشر نجات می داد و شما نماینده ایشان هستید و شما باید همان کاری که مسیح می کند بکنید . » 
حضرت امام خمینی علاوه بر این بیانات و مشابه آن در پیام مکتوب به پاپ به صراحت خطاب به او چنین می فرماید :
« 
من از جنابعالی با نفوذ معنوی که بین ملت مسیح دارید می خواهم که دولت آمریکا را از عواقب ستمگری ها و زورگویی ها و چپاول گری ها بترسانید... و نصیحت کنید که با موازین انسانی با ملت هایی که می خواهند استقلال مطلق داشته باشند و وابسته به هیچ قدرتی در جهان نباشند رفتار کند و از تعلیمات حضرت مسیح سلام الله علیه پیروی نماید.»

حضرت امام خمینی دستگاه کلیسا و رهبران مسیحیت را به آنچه از عملکردهای جنایت بار آمریکا در کشورهای دیگر صورت گرفته و می گیرد نیز هشدار میدهد و یکی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های پاپ را به موعظه و اعتراض به سران استکبار برای خودداری از تعدی و تجاوز به کشورهای محروم جهان و دفاع از مظلومان و محرومان فرا می خواند. حضرت امام این خطاب و عتاب را به شکل استفهام و به صورت ذیل مطرح می نماید : 
« 
پاپ ... از این مظالمی که الان در دنیا واقع میشود و با دست رئیس جمهور آمریکا واقع می شود و قبلا شد و به دست روسای جمهور واقع شد ایشان بی اطلاع هستند ! ایشان می دانند در فلسطین و لبنان و ویتنام و سایر جاها چه می گذرد و از کی این مظالم واقع می شود ! ...ما این سئوال را داریم که چرا سکوت در مقابل ظلم این دستور حضرت مسیح هست ! چرا واگذار کردند ابرقدرت ها را به حال خود تا هر چه جنایت می خواهند بکنند و هر چه مظلومان را می خواهند از بین ببرند ... چرا آقای پاپ مظلومین را محکوم می کنند برای ارضای ظالم ها!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی