رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 حضور گسترده و حماسی ملت ایران در راهپیمایی  22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی بود؛ به طوری که رسانه های مسیحیت صهیونیستی  مانند سایر رسانه های معاند در برابر آن، مجبور به سکوت مطلق شدند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت،رسانه های مسیحی که همچون دیگر رسانه های غربی، پیش بینی حضور حداکثری ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، را نمی کردند، در بهت میثاق جاودانی امت حماسه ساز ایران اسلامی با ولایت مانده و آنها سکوت محض را بر هر گونه اظهار نظری ترجیح دادند.

رسانه های وابسته به اردوگاه مسیحیت صهیونیستی که همیشه مسائل داخلی ایران را مورد پوشش قرار می دادند و حتی خبر آلودگی هوای یکی از شهرها و یا خشک شدن یک رود، را با آب و تاب فراوان گزارش می کردند، این بار راهی به جز سکوت- نه از موضع بی تفاوتی بلکه از نوع ذلت و شکست- ندیدند.

آنها، اگر می توانستند با به کار بردن عباراتی همچون" هزاران نفر" یا " صدها هزار نفر" اخبار مربوط به حضور حماسی ملت ایران را منعکس می کردند؛ ولی وقتی با حضور " میلیونی " مواجه شدند، ناچار به عدم انعکاس آن شدند.

این خاموشی محض در برابر حماسه ملت ایران-که نشان از درماندگی و استیصال این رسانه های موذی بود-، بار دیگر به جهانیان اثبات کرد که ملت ایران، مردمی رشید و پشتیبان راستین نظام جمهوری اسلامی هستند و عهد و میثاقی که با ولایت و شهدا بسته اند، به هیچ قیمتی حاضر به شکستن آن نیستند.

از منظری دیگر، در این مقطع زمانی مهم که سرنوشت مذاکرات هسته ای در حال رقم خوردن است، حضور عظیم مردم در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی بود که با تحلیل های اشتباه خود، مردم را جدا از نظام می پنداشتند.

بنا بر این گزارش، این رسانه ها، همگام با راهبرد از پیش تعیین شده توسط صهیونیسم بین الملل،حدود یک ماه قبل از راهپیمایی وحدت آفرین 22 بهمن، با پخش اخبار و برنامه هایی هدفمند، تمامی تلاش خود را برای مایوس کردن مردم و ترغیب برای شرکت نکردن در راهپیمایی امسال، به کار گرفتند که با شکستی مفتضحانه روبرو شدند.

کارگزاران نظام سلطه که به زعم خود با اعمال تحریم های بی سابقه اقتصادی، حربه خود برای ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت، را موفق ارزیابی می کردند؛ با حضور حماسی و شکوهمند مردم در راهپیمایی امسال، ضربه محکم و اثر گذاری از افکار عمومی ایران خوردند.

اشتباه محاسباتی که استکبار جهانی از انقلاب اسلامی ایران دارد، مقایسه آن با دیگر انقلاب های مشابه است؛ در حالی که سه ویژگی انحصاری الهی بودن، مردمی بودن و ولایت فقیه، آن را از همه این انقلاب ها و تغییر حکومت ها متمایز می کند.

تفاوت بنیادین دیگری که انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا همچون انقلاب روسیه و یا انقلاب فرانسه دارد، پویایی و حرکت رو به جلوی آن است که با وجود هزاران توطئه در سال های پس از  پیروزی، همچنان دنیا شاهد حضور گسترده و رو به فزونی هر ساله مردم در پشتیبانی از نظام است.

گفتنی است، برخی از رسانه های غربی و مرتجع منطقه، هر چند سعی کردند،در برابر شکوه حضور ملت ایران به سکوت عبور کنند؛ اما برای از دست ندادن حیثیت و اعتبار رسانه ای خود، با پخش گزینشی، به سرعت از انتشار آن گذشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی