رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

زمانی که مسیحیت در اروپا قدرت یافت میکل آنژلو (آنژ) بر اساس کتاب مقدس مسیحیان در آن زمان که به زبان بومی خودش (لاتین) بود و خوانده می‌شد، تصویر و تندیسی از [حضرت] موسی با دو شاخ و صورتی آتشین ساخت.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: این اعتقاد میکل آنژ بود، (موسی جلال خویش را از شیطان گرفته است) و توهینی آشکار به موسی (ع) به شمار می‌آید. 

نکته اینجاست که کلیسای (کاتولیک و حتی پروتستان) و پاپ که در این زمان قدرتی بیشتر از پادشاهان داشتند در برابر این توهین سکوتی تاریخی کردند که هنوز هم علامت سئوالی بر پیشانی مسیحیت است.

نکاتی چند درباره مجسمه موسی (ع)

این تندیس در سال‌های 1513 تا 1515 میلادی و به دستور پاپ ژولیوس دوم برای مقبره‌اش ساخته شده یعنی کمی قبل از سربرآوردن پروتستانتیزم که موجب انحرافاتی بسیار در مسیحیت شد.

میکلانژ این تندیس را بر اساس کتاب مقدس لاتین (ولگات) ساخت که تصویری و توصیفاتی نادرست از پیامبران اللهی در آن آمده است. از جمله همیندوشاخی که بر سر تندیس آن حضرت قابل رویت است که دلیل اصلی آن ترجمه اشتباه یک کلمه است.

بسیاری منابع گزارش داده‌اند که کلمه عبری مربوطه هم به معنی شاخ و هم به معنای تشعشع است و طبق گفته ی کتاب مقدس، هنگامی که حضرت موسی (علیه السلام) با الواح ده فرمان از کوه سینا باز می گشت هاله ای از نور اورا احاطه کرده بود. ( کتاب خروج ، 34:30)

بر همین اساس در آثار هنری اولیه یهودی نیز موسی را با هاله ی نور در اطراف سرش میبینیم. مترجم این بخش از تورات گمان می کرده جز حضرت مسیح کسی هاله ی نور در اطراف سرش نداشته! در نتیجه هاله ی نور را به اشتباه، شاخ ترجمه کرده است.

برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به کانال رهپویان در آپارات مراجعه نمایید:

https://www.aparat.com/rahpoyanhedayat

با عضویت در کانال تلگرامی ما روزانه آخرین تحرکات فرقه ها را رصد کنید:

https://t.me/antisect

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی