رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۲۵ ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ

خرید و فروش مقام در کلیساهای پروتستان

سابقه خرید و فروش مقام پیشتر در دربارها خلاصه می شد اما امروزه  این سنت به روندی تکرار شدنی در کلیساهای پروتستان تبدیل شده است و هر کسی پول بیشتری بدهد آش بیشتری می‌خورد

به گزارش انجمن رهپویان هدایت رسمی که به نام ده یک در کلیساهای مختلف پروتستان جریان دارد در واقع چیزی جز خرید و فروش مقام‌های کلیسایی نیست و این حقیقتی است که حتی سران این جریان نیز به آن معترفند.

کیوان سیروس از جمله این افراد است که در این خصوص می‌گوید: یک سری از کلیساها رسم ده یک را برداشته و به واسطه آن درآمد زایی می‌کنند و بر همین اساس هر کس ده یک بیشتری بدهد به مقامات بالاتری در کلیسا دست پیدا می‌کند.

وی ادامه می‌دهد: این جریان برخواسته از شریعت یهود است و امروزه توسط کشیشانی در کلیساهای پروتستان اجرا می‌شود که پایبند به اجرای سایر بخش‌های این شریعت نیستند و ده یک را تنها به خاطر منافع مالی برگزیدند.

کیوان سیروس معتقد است این روند کاملا بر خلاف کتاب مقدس است و شریعتی کاملا خود ساخته افراد شیاد و کلاه بردار است و جایی در کتاب مقدس از ده یک سخنی گفته نشده است.

این عضو فرقه تصریح می‌کند: کار به اینجا ختم نمی‌شود بلکه هستند کسانی که برای گرفتن ده یک از حربه ایجاد ترس هم استفاده می‌کنند و من به گوش خودم شنیدم که یکی از همین کشیش‌ها می‌گفت اگر ده یک ندهی روی همین صندلی برق تو را می‌گیرد و خشک خواهی شد.؟؟

این قبیل اعتراض ها در اعضای ساده فرقه هم وجود دارد، چنان که یکی از همین افراد در خصوص این رسم  و اقدام کشیشان پروتستان در گرفتن ده یک معتقد است: این‌ها (کشیشان) جماعت نون قرض بده به یکدیگر هستند دکان بازار راه انداختند که مفت بخورند و جفت بزنند.

فردی نیز که از راه گرفتن ده یک مورد کلاه برداری قرار گرفته و به او وعده رسیدن به مقامی در کلیسا داده شده بود،کشیشان را مفتخور خطاب کرده و یادآور می‌شود که بعد از آنکه  کشیش کلیسا به وعده‌اش عمل نکرده او حاضر نشده پولی بدهد، در نتیجه او را با توهین از کلیسا اخراج کرده‌اند.

گفتنی است در حال حاضر ده یک تبدیل به یک منبع درآمد شده و کشیشان پروتستان ده یک اعضا و هدایایی که به نحوی از سوی افراد به کلیساها داده می‌شود را به نفع خود مصادره کرده و با استفاده از این پول‌ها زندگی‌هایی سرشار از تجمل را برای خود فراهم کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی