رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

انجمن رهپویان هدایت: مشاهده می‌شود که در سال‌های اخیر این دو جریان کوشیدند تا وحدت و ارتباط خود را بیشتر و عمیق کنند. گاه این رویه به وحدت نقطه‌ای هم رسیده و عناصر فعالی به صحنه آمده و تجهیز شدند که ظرفیت فعالیت در هر دو فرقه را داشته و بدین منظور تربیت شده اند.

نمونه بارز این وجه از ارتباط یاد شده سعید عابدینی است. چنان که گفته شد پیش زمینه ارتباط او با منافقین فعالیت عموی همسرش همراز شریعت پناهی در این فرقه بود. سعید عابدینی همسر نغمه شریعنت پناهی است که در سال 2000 به مسیحیت گروید. چند سال بعد با نغمه ازدواج کرد. ازدواج این دو مورد موافقت کلیسا نبود. این مسئله تا بدانجا بود که کشیش کلیسا در مراسم این دو شرکت نکرد و مراسم عقد توسط یک مسیونر آمریکایی به نام باب در محل کلیسای جماعت ربانی مرکز به اجرا درآمد و روبرت آسریان که مسئول اصلی نغمه و سعید بود به دلیل مخالفت با این ازدواج در آن شرکت نکرد.

در واقع این ازدواج بیش از آنکه از مبانی کلیسایی برخوردار باشد از یک ساختار تشکیلاتی پیروی می کرد. نغمه باید با سعید ازدواج می‌کرد تا سازمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبشیری به وی اعتماد کرده و بودجه لازم جهت اقدامات تبشیری را در اختیارش می‌‌‌‌‌‌‌گذاشتند. از دیگر سو سعید نیز با این ازدواج آماده همکاری و اجرایی طرح های مورد نظر سازمان های جاسوسی در کشور می‌شد . طرح ها و اقداماتی که در قالب فعالیت تبشیری به انجام می‌رسید.

به هر روی سعید عابدینی عضو کلیسای جماعت ربانی مرکز و از فعالین کلیساهای خانگی بود. او پس از سال‌ها فعالیت و اقدامات مجرمانه و غیر اخلاقی سرانجام سال 1391 در سفری که به منظور تجهیز کلیساهای خانگی و انجام اقداماتی نظیر جاسوسی به ایران داشت بازداشت شد. او پس از تحمل سه سال و نیم زندان در جریان مذاکرات هسته‌ای و در پی رافت اسلامی نظام ازاد شد و بالفاصله همکاری گسترده خود را با منافقین شروع کرد.

نخست در تیرماه 1395 با شرکت در همایش سالانه منافقین ابتدا به ضرورت همگرایی این دو جریان اشاره کرد و گفت: «ما می‌توانیم با اتحاد، با حفظ کردن گوناگونی و تنوع خودمان، نقاط مشترک یکدیگر را پیدا کرده و روی آن کار کرده و پیروزی را در زندگی حس کنیم... قبل از این‌که آیه‌یی از کلام خدا بگم، می خواستم از خانم مریم رجوی تشکر کنم برای حمایتهای مستمرشون

 

تصویر شماره10: سعید عابدینی در حال سخنرانی- گردهمآیی منافقین (پاریس 2016)

کمی بعد در 30 شهریورماه برنامه ای با موضوع نقض حقوق بشر توسط اعضای سازمان تدارک دیده شد که سخنران آن سعید عابدینی بود. حضور او در این برنامه بلافاصله در رسانه های معاند مانند صدای آمریکا هم بازتاب پیدا کرد و این رسانه‌ها به موضوع حضور سعید عابدینی در نشست مذکور پرداختند.

 

تصویر شماره11: توئیت صدای امریکا از حضور سعید عابدنی در تجمع مخالفین نظام

آنچه نباید از نظر دور داشت این است که در نگاه سران فرقه تروریستی منافقین سعید عابدینی تنها یک مهره کم ارزش و در عین حال موثر برای پیشبرد اهداف سازمان تلقی می‌شود. شواهد و بررسی اخبار منتشر شده پیرامون سعید عابدینی در سایت شورای ملی مقاومت نشان می‌دهد که منافقین تا سال 1394 توجه چندانی به سعید عابدینی نداشته و از خرداد این سال به وضعیت او در زندان توجه کرده و اخبار مربوط به عابدینی را باز نشر داده‌اند.

چنانکه اشاره شد در دیماه96 باردیگر این فرقه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و دست به یک سلسله ناامنی و اشوب در کشور افریدند. عناصر میدانی جریان نفاق و تبلیغ اقدامات آنها از سوی رسانه‌های تبشیری و تشویق به حضور در میان اغتشاشگران در همین شبکه‌ها چیزی بود که اتفاق افتاد.

این اتفاقات در حالی افتاد که دیدگاه کلی کتاب مقدس درمورد اطاعت از دولت را هم در عهدجدید می‌بینیم و هم در عهدعتیق. به‌عنوان مثال در عهدعتیق داود با اینکه مسح شده و برگزیدۀ خدا بود، حاضر نشد در برابر شائول پادشاه قد علم کند.

در عهدجدید نیز پطرس و یوحنا با اینکه حاضر نشدند از دستور شورای یهود مبنی بر عدم موعظه انجیل تبعیت کنند، اما نمی‌بینیم که خواسته باشند با خود نظام یهود یا نظام دینی- ‏‏‏‏سیاسی موجود درافتند. همین موضوع در مورد پولس نیز صادق است. او آشکارا حکومت روم را قبول داشت و حتی برای دفاع از حقوق خود به قوانین روم توسل جست (به‌عنوان مثال نگاه کنید به اعمال ۲۲: ۲۵). به‌علاوه، او نیز همچون پطرس معتقد بود که مسیحیان باید از مقامات اطاعت کنند (به‌عنوان مثال، رومیان ۱۳: ۱ -‏‏‏‏ ۱۷؛ اول پطرس ۲: ۱۳).


اخبار مرتبط:

رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش اول
رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش دوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی