رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه اسفند ۱۹ ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

تحریف کتاب مقدس توسط کشیش‌های پروتستان

تحریف در کتاب مقدس کاری است که کشیش‌های پروتستان به وضوح آن را مرتکب می‌شوند تا صندلی‌های خالی کلیساهای خود را پر کنند، حمایت سازمان های مسیحی را کسب کرده، ده یک بیشتری گرفته  و منافع مالی به دست آوردند.

به گزارش رهپویان هدایت: در این خصوص یکی از کاربران کاتولیک شبکه اجتماعی فیس بوک می‌نویسد: وظیفه ما به عنوان مبشرین عسیی آن نیست که ایده ها و برداشت های شخصی و انتزاعی خود را از خداوند به مردم نشان بدهیم.

وی در ادامه به صراحت تحریف کتاب مقدس توسط پروتستان‌ها را اعلام کرده و ادامه می‌دهد: وظیفه ما به عنوان یک مبشر آن نیست که پیام انجیل را برای بهتر و زیباتر نشان دادن به مردم و تحریکشان به پذیرفتنش، تحریف و دستکاری کنیم.

در پی انتشار این پیام برخی دیگر از کاربران مذاهب مسیحیت نیز به عملکرد پروتستان‌ها اعتراض کرده و اعلام داشتند که این فرقه در حال ضربه زدن به بدنه دین مسیح است و ای کاش واتیکان در برابر این تحریفات برخورد قاطع‌تری داشته باشد.

از جمله یکی از همین افراد در صفحه شخصی خود نوشت: گاه ممکن است گمان کنم که بدعتها فقط شاهدان یهوه هستند و امثالهم اما فی الواقع با این رگه های شیرین نمای مسمومِ پنهان، چه کنیم؟ از کشف این رگه ها که بگذریم - که برخی شان مکشوفند - می ماند اینکه چه کسی با آنها برخورد کند و به چه نحو؟ این قدر می دانم که مواجهه با برخی هاشان بسیار دلیری می خواهد از گزند فحشها و هتاکی ها و بلکه تهدید ها...

دیگری اضافه کرد که  واعظین انجیل کامیابی و ثروت و سلامتی و شفا که در میان پارس زبانان مثل قارچ های سمی در حال رشد هستند نیز به مثال‌هاتون اضافه می‌کنم.

در همین رابطه کاربری پیش از این به انحرافات آشکار کشیش‌های پروتستان اشاره کرده بود و اذعان کرد: ﺷﻤﺎ ﻧﻘﺎﺏ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﭼﻬﺮﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺩﺍﺭﯾﺪ/ اﻧﺠﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﻋﻈﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ..... ﺍﻧﺠﯿﻞ ﮔﻞ ﻭ ﺑﻠﺒﻞ ﺍﺳﺖ ....  ﺍﻧﺠﯿﻞ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ..... ﺷﻔﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ.

اعتراض به عملکرد کشیش‌های پروتستان توسط دیگر مذاهب شاخه‌های مسیحیت، نتیجه رفتارهای خارج از مسیحیت پروتستان و حتی خارج از شئون انسانی این قبیل کشیش‌ها است.

موضوعی که در مرحله نخست حاصل بی‌اعتقادی کشیش های پروتستان به مسیحیت بوده و گویای این حقیقت است که آنها از پیوستن به مسیحیت هدف‌های دیگری را دنبال می‌کرده‌اند.

بر اساس این گزارش یکی از این اهداف رسیدن به منافع مالی بیشتر است که در قالب اخذ ده یک برای این افراد محقق می شود و بارها و بارها مورد اعتراض اعضای دیگر شاخه‌های مسیحیت و حتی افرادی که عضو فرقه پروتستان هستند واقع شده است.

دلیل این مخالفت‌ها رفتار و سوء استفاده پروتستان‌ها از مبحث ده یک است، در حالی که مذاهب کاتولیک و ارتودوکس مبلغ و میزان مشخصی برای ده یک نداشته و افراد مجبور به پرداخت این مبالغ نیستند اما در پروتستان اگر فرد ده یک ندهد مورد هتک حرمت شخصی قرار گرفته و حتی از جمع کلیسایی طرد می‌شود، بماند که پول‌های جمع شده هم منبع خوشگذرانی کشیش است.

علاوه بر این مطالب، کشیش‌های پروتستان انحرافات آشکارتری نیز در بدنه دین مسیح وارد کرده‌اند از جمله زمینه سازی برای رسیدن افرادی به مناصب کلیسایی است که به هیچ عنوان شایستگی این سمت را ندارند و از موقعیت به دست آمده برای سوءاستفاده‌های مختلف مالی، اخلاقی و غیره استفاده می‌کنند.

در همین خصوص مدتی قبل یکی از اعضای کلیساهای پروتستان در ترکیه از قاچاق انسان توسط به اصطلاح کشیش این کلیسا پرده برداشت و فردی دیگر از همین کلیسا سوء استفاده‌های مختلف این کشیش را افشا کرد.

گفتنی است اعتراف‌های تلخی از این جنس، دست کم دو بُعد قابل توجه دارد که یکی از آن‌ها، "مسیحی شدن با انگیزه به دست آوردن موقعیت‌های مالی و دنیوی" و دیگری "عملکرد نادرست و استفاده ابزاری مبلغان مسیحی پروتستان و دولت‌های غربی" از مسیحیت است که افراد را به طمع انداخته و در حالی که هیچ اعتقادی به آن ندارند، خود را پیرو آن معرفی می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی