رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۲ ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ق.ظ

شارلاتانیزم کلیسایی، شکست مسیحی سازی پناهندگان

وقتی وب سایت وابسته به جریان تبشیری رسما اعلام می‌کند که بسیاری از اعضای این فرقه هیچ اعتقادی به مسیحیت نداشته و تنها برای دریافت پناهندگی به کلیساهای تبشیری روی می‌آورند نشان دهنده وضعیت اسفبار این فرقه در جذب و نهادینه کردن اعتقاداتش، در اعضا است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: وب سایت متعلق به فرقه مسیحیت صهیونیستی در سلسله گزارش ‌هایی به رد درخواست پناهندگی کسانی اشاره می‌کند که تنها برای دریافت اقامت عضو کلیسایی شده‌اند و سال‌های سال است که خبری از آنها در این کلیساها نیست به قول معروف ... از پل گذشته و تمام!

این موضوع بیش از هرچیز نشان دهنده خروجی فرقه پروتستان است که تا چندی پیش از مصائب و مشکلات پناهندگان در کمپ‌های پناهندگی به سود خود بهره جسته و سیاست خود را بر "مسیحی سازی" این افراد قرار داده بود، اما حالا این سیاست به شکست مفتضحانه‌ای تبدیل شده است.

چنانکه کشورهای اروپایی رسما اعلام کرده‌اند مسیحیت دیگر به عنوان کیس پذیرفته نخواهد شد. در این خصوص می‌توان به تصمیم کمپ هایی در فنلاند اشاره کرد که برگه‌هایی با این مضمون توزیع کرده‌اند که تغییر دین و روی آوردن پناهجویان به مسیحیت الزاما به پذیرش درخواست پناهندگی آنان منجر نمی شود که به نظر دلیل اصلی این امر ظاهری بودن تغییر دین افراد است.

اما سئوال این است که چرا اروپا اکنون کیس سازی مسیحیان صوری را رد می‌کند و این شکست نتیجه چه اقداماتی است؟

بررسی اخبار نشان می‌دهد هنگامی که بسیاری از ساکنین کشورهای سوریه و عراق به خاطر جنگ‌ و خطرات داعش مجبور به ترک خانه و سرزمین‌خود شدند، سردمداران غربی بهترین فرصت را پیدا کردند تا پروژه مسیحی سازی را با هدف مقابله با گسترش اسلام در غرب پیاده سازی کنند.

در همین خصوص دولت اسلوونی با صراحت اعلام کرد که دو هزار پناهنده سوری را خواهد پذیرفت، اما به شرط اینکه مسیحی باشند و این شرطی بود که از سوی بسیاری از کشورهای اروپای شرقی و غربی گذاشته شد تا بتوانند از آب گل آلود جنگ‌های نیابتی، ماهی دلخواه خود را صید کنند.

اما همین تصمیم موجب شد تا بسیاری از افراد به دروغ اعلام کنند مسیحیت را پذیرفته‌اند و به این ترتیب تغییر ظاهری دین دستاویزی جهت اخذ پناهندگی و کلیساهای پروتستان مملو از مسیحیان دروغین بشود، همان کسانی که هیچ باوری به مسیحیت نداشته و ندارند.

آنها تنها با نگاه ابزاری به مسیحیت وارد شده و ازاین اسم برای رسیدن به مطامع دنیوی خود استفاده می‌کنند و هر روز جنایتی تازه را در بسترکلیساهای تبشیری رقم می‌زنند که برخی از آنها در همین وبلاگ بیان شده است مانند تجاوز یکی از همین شارلاتان‌ها پروتستانی به یک دختر در کلیسای سوئد و موارد مشابه دیگر

اخیرا نیز خبری درباره فردی منتشر شده که در دل همین کمپ‌های پناهندگی اظهار تغییر دین کرده و حالا با شارلاتان بازی از مسیحیت سوء استفاده می‌کند.

این سایت می‌نویسد فرد مزبور که برای دریافت اقامت ادعای مسیحی شدن کرده نزدیک دو سال است که دیگر به کلیسا مراجعه نکرده و پس از دریافت اقامت دیگر به ندرت در کلیساها دیده شده است!!!

به این ترتیب می‌توان گفت شکست امروز جریان تبشیر حاصل سیاست غلط مسیحی سازی پناه‌جویان است که موجب شده خروجی پروتستان عده ای شارلاتان باشند که برای رسیدن به اهداف خود از انجام هیچ کاری سرباز نمی‌زنند، هیچ محدودیتی برای رفتارهای خود قائل نیستند و فقط دَم را در می‌یابند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی