رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۹ ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲ ق.ظ

مسیحیت صهیونیستی و آوریل خونین

آوریل 1975 میلادی جنگی بیست ساله که یکی از مهیب‌ترین نسل‌کشی‌ها در سراسر تاریخ بود، به پایان رسید. نبردی که به نام جنگ ویتنام مشهور شده و در این جنگ آمریکایی‌ها عامل کشتار بیش از یک میلیون نفر از مردم ویتنام بودند.

این جنگ اگر چه از دوره "کِندی" آغاز شد اما در زمان "لیندون جانسون" گسترش فراوانی پیدا کرد. عامل اصلی و ترغیب کننده جانسون برای کشتار ویتنامی‌ها کسی نبود جز "بیلی گراهام" مبشر مسیحیت صهیونستی که علاوه بر جنگ ویتنام در جنگ دوم خلیج فارس و اشغال عراق نیز حضور فعالی داشت.

وی ارتباط بسیار نزدیکى با تمامى رؤساى جمهورى ایالات متحده آمریکا داشته است و تا اواخر دوره ریاست جمهورى جیمى کارتر، کشیش رسمى کاخ سفید بود. فرزند وى فرانکلین گراهام (Franklin Graham) نیزدر دوره "جورج بوش" کشیش رسمى کاخ سفید بود.

بیلى گراهام و فرزندش طرفدار جدى اسرائیل و صهیونیسم مى باشند و در سخنرانی هاى خود علیه اسلام و مسلمانان مطالب زیادى ایراد مى کنند. بیلى گراهام در سال 1983میلادی کتابى را با عنوان "نزدیک شدن صداى سم اسب ها" تألیف نمود و در آن کتاب تبلیغ کرد که در آغاز هزاره سوم و پایان جنگ آرمگدون، مسیح سوار بر اسبى سفید رنگ و با شمشیرى دولبه در دست ظهور خواهد نمود و در این جنگ ضد مسیح (دجّال) را هلاک نموده، حکومت یک هزار ساله اش را به پایتختى بیت المقدس تأسیس خواهد نمود.

بیلی گراهام

کتاب معروف دیگر وى "تا جنگ آرمگدون"، چاپ 1981 میلادی است که در آن از پروتستان هاى سراسر جهان مى خواهد براى حضور در جنگ نهایى مقدس آرمگدون در آغاز هزاره سوم آماده باشند.
شایان ذکر است که بیشتر کشیش هاى ارتش اشغالگر آمریکا در عراق را اوانجلیست هاى متعصب از «کنواسیون بابتیست هاى جنوبى» تشکیل مى دهند و مبلغان مسیحى وابسته به این کلیسا تحت سرپرستى کشیش "فرانکلین گراهام" هستند که با عنوان کارهاى امدادى و خیریه، مشغول تبلیغات مسیحیت انجیلی  در عراق بوده و بودجه ویژه اى در این رابطه با عنوان «کیسه سامرى» به آنها اختصاص پیدا کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی