رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

خودزنی فرقه‌ای مسیحیان تبشیری به جایی رسیده است که مهره‌ رسانه‌ای این جریان بنی هین از معروف‌ترین مسیحیان صهیونیست را "معلمین دروغین و دزد" خطاب می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: بنی هین یکی از شناخته‌شده‌ترین مهره‌های مسیحت صهیونیستی محسوب می‌شود که انحرافات زیادی به پروتستان وارد کرده و منتقدین بسیاری هم دارد تا جایی که امروزه وی را به عنوان یک "معلم کذبه" معرفی می‌کنند.

در همین خصوص یکی از اعضای فعال فرقه مسیحیت صهیونیستی با انتشار تصویری از "بنی هین" به رفتارهای عجیب و غیرمنطقی این فرد در کلیسا اشاره کرده و از سایر اعضای فرقه می‌خواهد تا گول معلمین دروغین مثل "بنی هین" را نخورند.

وی در ادامه مسئله اخراج ارواح را نیز مورد انتقاد قرار داده و این رسم را وسیله‌ای جهت دزدی و سرکیسه‌ کردن ساده لوحان این فرقه عنوان می‌کند.

مسیحیت تبشیری

این فرد تصریح می‌کند: اگر بی پول هستید لطفا به جای هدر دادن وقت و رفتن به جلسات اخراج ارواح از ایمانداران در فلان کلیسا یا جماعت، اول در دعا و سپس حرکت به سوی یک کار و شغل مناسب توی زندگیتون باشید! اجازه ندهید هیچکسی، حتی به نام عیسی مسیح شما را دعوت به اخراج ارواح کند!

مسیحیت تبشیری

وی در توضیح می‌افزاید: امروز کلیساهای جنبشی بر این باور غلط متاسفانه پافشاری دارند و بعضا (نه همشون) برای بیزنس و کلاهبرداری از ایمانداران این بازی ها و این بدعتها را راه می اندازند و بازار داغی هم دارند.

بر اساس این گزارش رسم انحرافی اخراج ارواح یکی از آسیب‌ها و کجروی‌های بارز بخشی از کلیساهای پروتستان در بدنه مسیحیت محسوب می‌شود که منتقدین بسیار زیادی هم دارد و آن را خرافی گری تشکیلاتی می‌دانند.

به باور آن‌ها این تعلیمی است که بعضی از واعظان دروغگو می‌دهند و هر مشکلی را که در شخصیت و روحیات فرد مشاهده می‌کنند، آن را به ارواح پلید نسبت می‌دهند و می‌گویند که فلان شخص روح خبیث یا دیو دارد، برای مثال، دیو شهوت، یا دیو دروغگویی، یا دیو حسادت، دیو تکبر، دیو افسردگی و نظایر اینها. این اشخاص ادعا می‌کنند که قدرت دارند این روح‌ها را از ایمانداران بیرون کنند و ایشان را به‌اصطلاح آزاد سازند. برای همین جلساتی ترتیب می‌دهند تحت عنوان جلسات "آزادسازی" که طی آن فرد مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

تجربیات آسیب خوردگان انحراف اخراج ارواح مهر تائیدی بر صحبت‌های منتقدین این رسم است چنان که بسیاری از کسانی که در مراسم یاد شده شرکت کردند پس از انجام مراسم با مشلات جسمی عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

در توضیح باید اشاره کرد، تعداد زیادی از شرکت کنندگان در "اخراج ارواح" را افرادی تشکیل می‌دهند که دارای سابقه بیماری هستند اما به آنها قبولانده شده که آنچه دارند مریضی نیست بلکه غلبه روح شریر است که پس از آزاد سازی از بدن آنها خارج شده و دیگر نیازی به استفاده از دارو ندارند و این افراد به باور اینکه دیگر مشکلی در کار نخواهد بود داروهای خود را ترک کرده که نتیجه آن بدتر شدن و حتی مرگ بوده است!؟!  

گفتنی است اخراج ارواح، پایه کتاب مقدسی هم نداشته و در  هیچ قسمتی از کتاب مقدس چنین رسمی نیامده و کتاب‌هایی که در این خصوص از سوی کلیساها روانه بازار شده تنها داستان پردازی‌ و ادعاهای پوچی هستند که از بنیان مشخصی برخوردار نیستند.


خبر مرتبط:

کلاهبرداری که مدعی شفای بیماران است!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی