رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۱۷ ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

سقوط مسیحیت در کلیساهای تبشیری

کلیساهای فرقه پروتستان حتی به مانیفست فرقه‌ای خود هم پایبند نیستند و آنقدر تعالیم منحرف ترویج کرده‌اند که صدای اعتراض سران پروتستان را هم درآورده‌اند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت یکی از همین افراد اخیرا در برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که آنچه در کلیساهای این فرقه در جریان است نه مسیحیت بلکه کلیسایی‌یت است.

وی در توضیح این سخنان افزود: امروزه هرکسی سعی دارد تا افراد بیشتری دور خود جمع کند که خود این کار هم از تعالیم غلط است چرا که افراد دور یک شخص جمع می‌شوند و دیگر مسیح محور نیست و افراد تحت کنترل شدید قرار گرفته و از دیگران جدا می‌شوند.

این فرد ادامه داد: همان طور که گفتم تمام این رفتارها تعالیم غلط است و لزومی ندارد که این قبیل تعالیم خود را در قالب مکاتب مختلف مثل شاهدان یهوه  خود را مطرح کند بلکه جدا کردن مردم و عضوگیری از کسانی که برای رسیدن به مسائل دیگری مسیحی می‌شوند اشتباهی خطرناک است.

وی در ادامه بخشی دیگر از این تعالیم را "مسیحی شدن یک ساعته" افراد دانست و تصریح کرد: در کلیساها به افراد گفته می‌شود که تو فقط مسیحیت را بپذیر دیگر گناهانت پاک میشود و نیازی به هیچ چیز نیست و از این به بعد هرکاری خواستی میتوانی انجام بدهی و هر خواسته‌ای هم داشته باشی خداوند برایت انجام خواهد داد نیز از زمره همین تعالیم غلط است حتی اشتباه‌تر از آنچه توسط مکاتب انحرافی دارد مطرح می‌شود.

این فرد در تشریح دلیل چنین ادعایی گفت: یک سری افراد را با یک سری تعالیم اشتباه و واقعا «چاخان»  به عنوان مسیحی دور خود جمع می‌کنند و پس از مدتی اعضا وقتی به زندگی کشیش این کلیساها نگاه می‌کند نه تنها از دین مسیحیت بلکه از هر نوع خداپرستی هم زده می‌شوند و این مایه آبرو‌ریزی است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کسانی که من الان در کلیساهای می‌بینم هیچ شناختی از مسیحیت ندارند حتی شخصی برایم تعریف کرد که یکی از واعظین با اتوبوس به کمپ‌ها می‌رود و به پناهجویان اعلام می‌کند در قبال دریافت 100 یورو برگه تعمید می‌دهد و با اتوبوس پناهجویانی که دنبال برگه هستند را به کلیسا می‌آورد و تعمید می داد، این مسیحیت نیست.

گفتنی است این قبیل اعترافات و اعتراضات در قبال عملکرد سراسر انحراف کلیساهای تبشیری روز به روز بیشتر شده و ابعاد مختلفی از انحرافات این فرقه هر روز در فضای مجازی پخش می‌شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی