رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۳۱ ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

در دنیای تبشیری‌ها کلیسا و مسیحی سالم پیدا نمی شود

انتشار مطلبی از سوی فعال مسیحیت تبشیری با موضوع کلیسای سالم و اعضایش واکنش‌هایی متفاوت در پی داشت که در یک چیز مشترکند، اینکه کلیسای سالم پیدا نمی‌شود.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از فعالین مسیحیت شارونی(صهیونیستی) پستی را منتشر کرد و در آن نوشت به دنبال کلیسای سالم باشید که این مطلب پاسخ‌های بسیاری از سوی اعضای فرقه مسیحیت تبشیری به دنبال داشت.

فردی در واکنش به این مطلب نوشت که آیا می‌شود بین کلیساها، سالمش را پیدا کرد، به نظر من مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه و حتی سخت تر از آن است.

فرد دیگری یک مرحله بالاتر رفت و نوشت که نه تنها کلیسای سالم نمی‌شود پیدا کرد، ممنون می شوم اگر یک مسیحی سالم به من نشان بدهید.؟؟؟

یکی دیگر از اعضای فرقه ضمن تایید گفته های این عضو می‌افزاید: دسیسه های برزیلی یا توطئه چینی های سریال ترکی در کلیساها آنقدر زیاد شده  و هر کسی سعی می‌کنه دیگری را به زیر بکشه تا خودش بالاتر برود.

وی ادامه می‌دهد کشیشان به دنبال فقط مطرح کردن خودشان هستند و ایمان داران به دنبال گذراندن خرشان از پل .البته در کلیساها هر ایماندارى مشکل داشته باشد به او همانند یک گناه کار نگاه می‌کنند. کلیسا شده فقط موعظه کدام شبان قشنگتره و .....البته هزینه و وقتى را که براى یهوداهاى اسخریوطى میگذارند و ایمانداران قوى را هم میگویند خوب این که ایمانش بالاست هر مشکلى داشته باشه دندش نرم با ایمانش دریافت کنه!...!

مشابه همین صحبت را عضو دیگری از فرقه بیان کرده و می‌نویسد: خیلی از افراد نزدیک به کشیش و شبان انگار سرقفلى کلیسا را خریدند و کسى دیگه اى نباید به حوزه کاری اونها وارد بشه.! 

چنین سخنانی حاکی از اوضاع دهشتناک مسیحیان تبشیری دارد تا جایی که خودشان هم دیگر فرقه متبوعشان را باور ندارند و می‌دانند هدف از حضور لمپن‌ها در کلیساهای تبشیری چیست و به شیوع لمپنیسم کلیسایی در این فرقه اذعان دارند.

دلیل اصلی این امر را باید در ساختار فرقه‌ای مسیحیت تبشیری دانست جایی که نه بر پایه کتاب مقدس بلکه بر مبنای باورهای فرقه‌ای، کلیساها گردانده شده و رهبر کلیسا حتی جای مسیح را نیز می‌گیرد.

در این خصوص می‌توان به سخنان عضوی از همین فرقه اشاره داشت که می‌نویسد: در کلیساهای ما مسیح را نمی‌پرستند بلکه رهبران پرستیده می شوند. مطالعه و تحقیق اعضا بدعت است و فقط باید کتاب‌های رهبران کلیسا را خواند.!!

به دیگر سخن تعقل تعطیل و این همان مشخصه بارزی است که در تمام فرقه‌ها به چشم می‌خورد. چنانکه یکی از اعضای همین فرقه نیز بدان اشاره دارد که اگر در مقابل گفته‌های آنها سر تعظیم فرود آورده نشود و آمین(تائید) گفته نشود، برخوردهای روحانی و حتی جسمانی در انتظار فرد مخالفت کننده خواهد بود.

گفتنی است تسلط ساختار فرقه ای بر روی کلیساهای تبشیری باعث شده تا آنها هر روز با چالش جدیدتری برخورد کنند. چرا که رفتارها خارج از چارچوب کتاب مقدس و بر اساس خوش آمد(دلخواه) مسئول کلیسا است و این یعنی فاجعه اخلاقی در بستر پروتستانتیزم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی