رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

کشیشان خودخوانده و شبانان کلیسای وابسته به مسیحیان شارونی(صهیونیستی) برای فرار از پاسخ‌گویی در قبال اعمالشان و نیز فریب افراد، از عبارتی استفاده می‌کنند مبنی بر این که " مسیحیت دین نیست"

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: برخی از آن‌ها فراتر رفته و حتی [حضرت] عیسی را مخالف دین و شریعت معرفی می‌کنند. در واقع این نوعی فریب عضو فرقه است. بدین شکل که بعد از اینکه شخص ایمان می‌آورد و از الهیات عقل ستیزانه مسیحی مانند الوهیت عیسی مسیح، تجسم خداوند و... سوال می‌کند، می‌گویند که اگر به مسیحیت ایمان آورده‌ای، این عقاید در کتاب مقدس آمده است! و تو باید بپذیری!

 وقتی یک نوکیش مسیحی سوال می‌کند که در کجای کتاب مقدس آمده است، یک سری از عبارات کتاب مقدس را ذکر می‌کنند که در نگاه اول ادعای آنها را ثابت می‌کند اما با کمی دقت انسان متوجه می‌شود که این عقاید در کتاب مقدس نیز نیامده است!

راه دیگر مبلغین مسیحی در این خصوص این است، هنگامی که از اثبات عقایدشان با استفاده از کتاب مقدس ناامید می‌شوند، ابتدا دعا می‌کنند که خداوند تو را لایق کند که ایمان به مسیح را درک کنی و قلب تو را برای پذیرش مسیح نرم کند! و بعد ادعا می‌کنند که مسیحیت را نمی‌توان از طریق کتاب مقدس دریافت داشت.

در همین خصوص آنها عنوان می‌کنند که «مسیحیت مذهب نیست بلکه یک رابطه شیرین قلب یک انسان است با خالق خودش!». «مسیحیت دین نیست مسحیت یک راه است راهی که از طریق صلیب و خون مسیح در روی صلیب ما را به خدا میرساند.»

امروز این دست جملات راه گریزی برای برخی از مسیحیان شارونی ایجاد کرده است تا هر گونه رفتاری را با بهانه خروج از دین و نبودن شریعت در مسیحیت انجام دهند که موجب واکنش‌هایی شده و اختلافاتی بین اعضای فرقه به وجود اورده است که هر روز عمیق‌تر می‌شوند.

از جمله ایجاد جناحی مخالف در میان تبشیری‌ها که اعلام می‌کنند مسیحیت دین است و چارچوب‌های دینی بر آن حکم فرماست و نباید آن را از چاچوب دینی‌اش جدا تصور کرد.


مشاهده ویدئوهای بیشتر در کانال آپارات رهپویان هدایت:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی