رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رسوایی های پی در پی در کلیساهای تبشیری موجب شده سران فرقه مسیحیت شارونی برای فرار از این دست رسوایی‌ها راه حلی را برگزینند که به اعتراف تبشیری‌ها "ملغمه‌ای از فیض و شریعت" است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت یکی از رسانه های متعلق به مسیحیان شارونی با اذعان این عبارت ادامه داد: متأسفانه، بعضی اوقات، در کلیسایی که از نظر روحانی در حال تنزل است، فساد درونی کلیسا پیشروی می‌کند! آن کلیسا می‌خواهد خود را با فعالیت‌های انسانی و تفریحی و سرگرم‌کننده مشغول سازد تا بتواند به تعداد اعضایش اضافه کند.

این رسانه تصریح کرد: این ‌قبیل کلیساها معمولاً مشغول طرح کردن برنامه‌های سرگرم‌‌کننده برای مردم هستند، در آن ها خبری از تعالیم مسیحی نیست حتی کشیش کتاب مقدس را تفسیر شخصی می کند و بعض قسمت‌هایش که موافق با رفتارهای او نیست را سانسور می‌کند و در یک کلام اثری از مسیح دیده نمی‌شود.

به گفته این رسانه رفتارهای نابجای کشیشان بر روی اعضای کلیساها نیز اثر گذاشته و اعضای این کلیساها خداترسی واقعی را نمی‌شناسند. قدوسیت و پاکی و اطاعت از کلام خدا در زندگی‌شان دیده نمی‌شود.

در پی انتشار مطلب مزبور برخی اعضای فرقه نیز ضمن تایید این صحبت‌ها به مسائل و مشکلاتی دیگر در کلیساهای تبشیری اشاره کردند که حکایت کننده اشفته بازار کلیساهای تبشیری ایرانی است.

به گفته یکی از همین افراد کلیساهای ایرانی برای جلوگیری از بی پروایی اخلاقی اعضا، ملغمه ای از فیض و شریعت را درس میدن و اعضاشون رو کنترل می کنند.

وی ادامه می‌دهد متاسفانه کنترل افراد تا خصوصی‌ترین حیطه‌های آنها نیز ادامه دارد و برخی شبانان تمام خط قرمزهای شخصی افراد را رد می‌کنند در حالی که این رفتارها کتاب مقدسی نیست.

این عضور فرقه با بیان خاطره‌ای از رفتارهای این چنینی افزود: در یکی از موارد فردی در مسائل خصوصی همسرداری با خانمش مشکل داشت، در یکی از جلسات شبان شروع به مطرح کردن این مسائل کرد و با اسم بردن از این خانم وی از او خواست به جایگاه برود و در این خصوص اعتراف کند.

وی ادامه داد: رفتار ناشایست این شبان موجب شد این خانم علاوه بر ترک کلیسا از همسرش نیز جدا شود و متاسفانه الان دیگر نه تنها مسیحیت که هیچ دینی را قبول ندارد و خود را در زمره بی خدایان معرفی می‌کند.

گفتنی است رفتارهای ناشایست و دور از چارچوب کتاب مقدس تبدیل به یک اپیدمی در مسئولین کلیساهای تبشیری شده و هر روز خبری جدید از این سوءرفتارها در فضای مجازی منتشر می‌شود که حرمت قلم اجازه نشر برخی از آن‌ها را نمی‌دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی