رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۱۹ ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ق.ظ

اعتراف مسیحیان تبشیری به تحریف کتاب مقدس

پس از سال‌ها، سرانجام مسیحیان تبشیری اعتراف کردند که کتاب مقدس توسط شبانان و کشیشان فارسی زبان در حال تحریف است و آنچه از سوی آن‌ها ارائه می‌شود هیچ همخوانی با مسیحیت ندارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت به تازگی یکی از اعضای قدیمی و شناخته شده فرقه مسیحیت صهیونیستی در توئیتی ضمن اعتراف به تحریف کتاب مقدس، کشیشان خودخوانده فرقه را به خاطر تعالیم غلط و غیر مسیحی شان زیر سئوال برد و اعلام کرد هرکسی تعلیم می دهد معلم نیست و هرکسی وعظ می کند واعظ نیست .

وی در این توئیت نوشت: زمانی که شبانی و تعلیم کلام در سایه روابط بدون نظارتِ صحیحِ کتاب مقدسی نشر پیدا کند نتیجه اش واعظین و معلمینی می شوند که پیام انجیل را مطابق شرایط و اقتضای سازمان، کلیسا و جماعت تحریف می کنند!

کلیساهای فارسی زبان

در پی انتشار این توئیت یکی دیگر از اعضای این فرقه علاوه بر تایید این صحبت‌ها افزود: متاسفانه شبانان در کلیساهای فارسی  کتاب مقدس را نه تحریف بلکه حتی سانسور می‌کنند آنها بخش‌هایی را ارائه می‌کنند که به اراده شخصی و احساسش و یا تجربیات زندگی خودشان مربوط باشد و نه آنچه در حقیقت وجود دارد.

این عضو فرقه که در آمریکا ساکن است در ادامه مطالبش نوشت: آنچه آنها از کتاب مقدس یاد می‌دهند بیشتر شبیه افسانه‌ها است و هیچ جایی نمی‌توانید این مطالب را پیدا کنید.!!!

وی این عمل را شیطانی دانسته و ادامه داد: استفاده ابزاری از کتاب مقدس و بکار بردن عبارات خارج از متن و بدون درک صحیح مفهوم متون، فریبکاری و از شیطان است.

بر اساس این گزارش تایید صحبت‌ها و اذعان به تحریف در کلیساهای پروتستان توسط دیگر اعضای این فرقه هم اعلام شده است.

در همین خصوص فردی نوشت که در کلیساها عیسی مسیح جای خودش را به باورها و تعالیم غلط و معلمین دروغین داده است و افراد در این کلیساها قبل از رجوع به منبع اصلی آمین گویان تشویق هم می‌کنند.

عضو دیگر فرقه ضمن پذیرفتن این حقیقت که کلیسای پروتستان کتاب مقدس را به نفع خود تحریف می‌کند دلیل این را  چنین اعلام کرد: متاسفانه کلیساها انحصاری شدن و وابسته به سازمان‌ها اگر چیزی که سازمان می‌خواهد را نگویند بودجه‌ای هم دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: شبانان کلیساهای پروتستانی خودشان به آنچه موعظه می‌کنند باور ندارند و فقط برای فریب دادن مردم کلیسا درست کردند تا بتوانند از این رهگذر پولی هم به جیب بزنند و زندگی مرفهی به هم بزنند.

این عضو با یاداوری تجربه خود از برخورد با چنین افرادی تصریح کرد که در این کلیساها نه تنها کتاب مقدس را تحریف می‌کنند بلکه از عبارت های کتاب مقدس برای مجاز کردن روابط نامشروع استفاده می‌کنند، من خودم در کلیسایی شاهد روابط نامشروع شبان با برخی اعضا بودم و وقتی اعتراض کردم با گفتن عبارات کتاب مقدسی عمل خود را توجیه کرد.

گفتنی است تحریف کتاب مقدس اکنون به بخش لاینفک کلیساهای فارسی زبان تبدیل شده و ارائه کتاب مقدس به میل شخصی و برداشت دلخواه از علبارات آن تاحدی مشکل آفرین شده که صدای عناصر شناخته شده این فرقه را نیز درآورده است.

چنان که هر روز مطلبی در اعتراض به این رویکرد که بیشتر ناشی از دخالت موسسات و افراد در کلیساها و قراردادن کلیسا در ریل اهداف شخصی است در فضای مجازی منتشر شده و بیش از پیش بر کوس رسوایی این فرقه می‌کوبد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی