رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۲۲ ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

ابداعات و انحراف جدید کلیساهای ایرانی

کلیساهای فارسی زبان که در ایجاد انحراف و به قولی ابداعات!!! در مسیحیت شهره عام و خاص هستند برای توجیه اقدات ضد کتاب مقدسی خود  اخیرا به واژه‌سازی روی آوردند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از کلماتی که مهملی جهت سوءاستفاده‌های بسیاری شده واژه "مَسح" است که به معنای برگزیدگی انجام عملی خاص است و راه را بر هرگونه دیکتاتوری کلیسایی باز می‌کند.

در واقع "مسح" در لغت به مفهوم مالیدن و دست گذاشتن بر چیزی روان یا آلوده، جهت دور کردن آلودگی آن است و هیچ تناسبی با نوع کارکرد آن در کلیساهای تبشیری ندارد حتی بر خلاف آن چیزی است که در کتاب مقدس آمده و از رسوم مسیحی است.

"مسح" در کتاب مقدس اشاره به ریختن روغنی بخصوص بر سر یا مالیدن روغن بر سر می باشد و اکثراً برای انبیاء و کاهنان و پادشاهان استفاده می شد. البته در زندگی روزمره مسح روغن با عطریات برای آرایش زنان نیز استفاده می شد. وقتی شخصی را با روغن مسح می کردند، در واقع او را برای خدمت مخصوصی مانند کهانت یا نبوت یا پادشاهی نصب می کردند و بدینوسیله اعلام رسمی می شد. 

اما اینقدر امروزه استفاده از این واژه، بار معنایی خود را از دست داده که به گفته برخی از اعضای فرقه تبشیری به یک واژه بازاری تبدیل شده و در واقع مجوزی شده که از سوی کشیشان یا شبانان برای انجام اعمال ضد کتاب مقدسی در برابر برخی رواداری‌ها به افراد واگذار می‌شود.

به گفته این افراد، شبان کلیسا وقتی می‌خواهد فردی را به مناصب بالاتر برساند با در اختیار گذاشتن مسح خدمتی خاص برای او احترامی کاذب در کلیسا فراهم می‌کند و از سویی به این فرد اجازه می‌دهد تا هرکاری دلش می‌خواهد انجام دهد که این مجوز نتایج تاسف باری در پی داشته است.

از سوء استفاده اخلاقی گرفته تا مالی بخشی از جنایاتی است که در کلیساهای فارسی زبان به واسطه این مجوز صورت می‌گیرد، به عنوان نمونه "مسح" اخراج ارواح که چندی پیش رسوایی اخلاقی یکی از همین افراد را به بار اورد که به بهانه اخراج روح به زنی تعرض کرده بود.

همچنین به گفته یکی از اعضای همین فرقه چندی قبل فردی که از اوضاع مالی مناسبی هم برخوردار بود به عضویت کلیسایی در آلمان درآمد و به واسطه ثروت و دارایی‌اش به سرعت در هیئت رهبری کلیسا پذیرفته شد در حالی که سواد الهیاتی نداشت و چندی بعد بدنامی بزرگی در کلیسا به وجود آورد.

گفتنی است تأمل در کار‌هایی که کلیساهای فارسی زبان در حال انجام آن هستند هر روز زوایای بیشتری از انحراف این مجامع غیر رسمی را برملا می‌کند . این حقیقت نشان می‌دهد کسانی که این کلیساها را در کشورهای مختلف تاسیس کرده‌ و چه اعضای آن و حتی حامیان این مجامع غیر دینی، هدفی جز رخنه در مسیحیت عیسوی و به نابودی کشاندن آن ندارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی