رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

کشیش امریکایی ادعا کرد خداوند به او گفته برای خرید چهارمین!!! جت شخصی باید 54 میلیون ناقابل از اعضای کلیسایش جمع آوری کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: جسی دوپلانتیس، واعظ تلویزیونی ساکن لوئیزیانا از هوادارانش خواسته است کمک کنند تا بتواند یک جت اختصاصی جدید را به قیمت ۵۴ میلیون دلار خریداری کند.

وی یکی از سرشناس ‌ترین مبشرین مسیحیت تبشیری است و دلیل اینکه خدا چنین سر نهانی را  با او در میان گذاشته را پیشرفت بشر و نیاز به وسایل جدید برای پراکندن مسیحیت عنوان کرده است.

این کشیش آمریکایی که سابقه حضور در شبکه صهیونیستی TBN را در کارنامه دارد در تصریح این خواسته می‌گوید: "عیسی فرمان داده که به سراسر جهان بروید و انجیل را برای همه موجودات وعظ کنید. حالا این کار را چطور می توان انجام داد؟ من عمرم آن قدر طولانی نیست که با خودرو یا کشتی یا قطار به سراسر جهان سفر کنم ولی می توانم این کار را با هواپیما انجام دهم."!؟

جسی دو پلانتیس اولین بار در ۱۹۷۶ موعظه اش را در کنار دیگر مهره شناخته شده تبشیری "جان هِگ" در این شبکه اجرا کرده و اکنون یکی از پولدارترین مَلاک های لوئزیاناست که سه جت شخصی هم در اختیار دارد و معتقد است که"اگر حضرت عیسی هم امروز در بین مردم حضور داشت، دیگر سوار الاغ نمی شد."

بر اساس این گزارش، چنین پیغام‌هایی در میان تبشیری‌ها به نبوت معروف بوده و یکی دیگر از تحریفاتی است که توسط این فرقه به بدنه مسیحیت عیسوی وارد و موجب سوءاستفاده از افراد ساده لوح در کلیساها و پر کردن جیب کشیش و شبان‌های دروغین شده است.

مسیحیت تبشیری

با شروع جنبش پنطیکاستی در قرن بیستم و گسترش مبانی آن در میان کلیساهای سنتی به ‌صورت جنبش کاریزماتیک، علاقه و توجه نوینی به پدیدۀ نبوت در میان بسیاری از مسیحیان به‌وجود آمده است بدین شکل که هنگان اجرای مراسم ناگهان فردی از میان جمع برخواسته و ادعا می کند خداوند با او حرف زده و سخنی خاص گفته است.

در قرن جدید این پدیده تبدیل به ابزاری در خدمت صهیونیسم بین الملل شده و برای توجیه اهداف توسعه طلبانه این تفکر استفاده می‌شود به ویژه در خصوص ایران و نظام اسلامی و دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای که هر روز نبوتی جدید از مبشرین مسیحیت صهیونیستی در این مورد منتشر می‌شود.

گفتنی است این قبیل نبوت یا بهتر بگوییم پیش بینی ها آنقدر زیاد شده که کلیسا امروز به عنوان یک چالش به آن نگاه می‌کند و برای بررسی نبوت‌ها هیئتی از مشایخ صحت و یا کذب بودن این پیش‌گویی ها تشکیل می شود تا از اتفاقات ناخوشایند بعدی جلوگیری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی