رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۶ ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ

وقتی کلیساها تبدیل به کلوپ مسیحی می‌شوند

یکی از اعضای فرقه مسیحیت تبشیری اعلام کرده است که کلیساهای این فرقه به کلوپ و باشگاه تبدیل شده‌اند و هر روز فاجعه‌ای جدید به بار می‌آورند.

این روزها کلیسا‌های تبشیری دیگر به هیچ قانون و مقرراتی پایبند نیستند و هر روز تحریفی جدید در بستر این آشفته بازار شکل می‌گیرد که نه تنها از کتاب مقدس به دور است بلکه با آنچه در عهدین گفته شده نیز در تضاد است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت برخی اعضای فرقه نسبت به آنچه که در کلیساهای تبشیری می‌گذرد اعتراض کرده و بارها و بارها علیه آنها دست به افشاگری زده‌اند.

در تازه‌ترین این افشاگری‌ها یکی از اعضای شناخته شده فرقه به صراحت اذعان کرد که  بدعتی نو در حال شکل گیری است و آن بی اعتنایی به تعالیم صحیح و مطابق با کتاب مقدس است.

وی در این یادداشت می‌نویسد: انچه در حال رخ دادن است ورود چیزهایی غیر کتاب مقدسی و ساخته کشیشان و شبانان دروغین به درون کلیساهاست که فقط منافع آن‌ها را تامین می‌کند و در کتاب مقدس نیامده است.

وی ادامه می‌دهد دنبال کردن منافع و دست یافتن به اهدافی غیر اخلاقی موجب شده تا همه در مقابل این انحرافات سکوت کنند، کلیساها به کلوپ مسیحی تبدیل شدند، هر ورز فاجعه‌ای جدید به بار می‌آورند و بدتر آنکه اگر کسی هم اعتراض کند فریادش در این باشگاه‌ها و کلوپ‌ها در گلو خفه می‌شود.

این عضو یادآور می‌شود که چنین انحرافی به سرعت در کلیساهای ایرانی و فارس زبان مثل یک ویروس در حال رشد است و موجب شده تا جنایات بسیاری در این کلیساها به وقوع بپیوندد.

پس از این افشاگری برخی دیگر از اعضا نیز مطالب مشابهی در پاسخ به آن منتشر کردند از جمله عضوی از فرقه در ترکیه اعتراف کرد که ورود و شیوع این انحرافات را به چشم دیده است و اعتراض کرده اما فایده‌ای نداشته است.

وی خاطر نشان می‌کند: در ترکیه اشفته دکان هایی به نام کلیسا باز شده که خبری از تعلیم صحیح کتاب مقدس در آن‌ها نیست و همه چیز دیده می‌شود جز عمل به آنچه در کتاب مقدس آمده است.

دیگری نیز ضمن تایید این سخنان می‌نویسد: اینجا همه کس حاکم جز مسیح، هر تعلیمی داده میشه از خاطرات و روانشناسی.....گرفته خلاصه هر چه که در دنیا دیده میشه، اما اگر چیزی منافع شبان را به خطر بیاندازه بلافاصله حذف میشه و از شیطان خطابش می‌کنن.

یکی دیگر اعضای فرقه هم وجود  انحراف در کلیساها را همراه با دیکتاتوری می‌داند و اذعان می‌کند: متاسفانه در این کلیساها تعصب کورکورانه و دیکتاتوری حاکم است به طوری که هیچکس حق ندارد حتی نظراتش را بیان کند .

در این میان یکی از اعضای همین فرقه به نکته‌ای قابل تامل اشاره کرده و آن به قول خودش قیافه حق به جانب این شبانان است  که به گفته او در کنار سکوت اعضای فرقه موجب شده تا دروغ جای راستی را در این به اصطلاح کلیساها بگیرد.

گفتنی است بر پایه افشاگری‌های صورت گرفته باید گفت کلیساهای ایرانی و فارس زبان که به صورت غیر قانونی در کشورهای منطقه فعالیت دارند از ریل خارج شده و هر روز باید منتظر خبری جدید از دسته‌گل‌های این مجامع غیر قانونی بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی