رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱۰ ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ

مسیحیت مدرن سمی مهلک است

انحراف در مسیحیت عیسوی تا آنجا پیش رفته که دیگر اعضای فرقه تبشیری نیز به صدا درآمده و اعتراف کرده‌اند مسیحیت مدرن و امروزی سمی مهلک محسوب می‌شود و هدف آن نابود کردن مسیحیت است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت منحرف کردن مسیحیت از شکل دینی و وارد کردن انواع و اقسام انحرافات به آنها مانند صحبت به زبان‌ها، پر شدن از روح، تعمیدهای یک ساعته و مانند آن موجب شده تا اعضای فرقه‌های مسیحی به رواج آنچه مسیحیت مدرن می‌گویند اعتراض نمایند.

به گفته این افراد در این تفکر مسیحیت، انسان و جایگاه او به اندازه ای تقلیل پیدا کرده که هیچ معنویتی در کلیساها دیده نمی‌شود و منابر کلیساها فقط مکانی برای تامین منافع شخصی شده است. آنچه از کتاب مقدس یاد می‌دهند بیشتر شبیه افسانه‌ها است و هیچ جایی نمی‌توانید این مطالب را پیدا کنید.!!!

آنها اذعان دارند که شبانان این قبیل کلیساها خودشان به آنچه موعظه می‌کنند باور ندارند و فقط برای فریب دادن مردم کلیسا درست کردند تا بتوانند از این رهگذر پولی هم به دست آورده و زندگی مرفهی به هم بزنند.

این دسته معتقد هستند دموکراتیزه و مدرن کردن مسیحیت به بهانه حقوق برابر بشر در قرن ۲۱ باعث شده تا همجنسگرایی، عرفان مسیحی، انجیلهای خوشبختی، برابری ادیان و صدها بدعت کهنه و نو به کلیسا تزریق شود.

آنها تصریح می‌کنند کلیسای تجددگرا، کلیساهای سفید و هواپیماهای شخصی و شبانان گوشواره به گوش، ویلاهای چند میلیون دلاری و سازمان‌هایی که با اهداف سیاسی به مسیحیت ورود پیدا کرده‌اند همه و همه آفتی برای مسیحیت هستند که آن را به نابودی کشانده‌اند.

این عده بر این باورند که در میان تمام انحرافات و کجی‌هایی که به بدنه این دین وارد شده است، مسیحیت عیسوی، امروزه نوعی اُمُل گرایی و عقب ماندگی، کج فهمی به شمار می‌آید که راهی برای صعود انسان به مراحل بالاترندارد.

بر اساس این گزارش پیش از این هم درباره مدرن سازی کلیساها و انحرافات مسیحیت گزارش‌هایی منتشر شده که نشان دهنده اوضاع اسف بار حاکم بر فرقه‌های مسیحی است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد مدرن سازی در واقع پوششی برای ایجاد انحراف در رسوم کلیسایی است و به دنبال همین مدرن سازی است که اشخاصی بدون صلاحیت در کلیساها سمت پیدا کرده و راه سوء استفاده باز می‌شود.

اگر چه آمار و ارقامی از ریزش کلیساها پس از مدرن سازی در دست نیست اما افشاگری‌هایی که در فضای مجازی انجام شده مانند سوء استفاده‌های گوناگون از فریب خوردگان فرقه‌های مسیحی به خوبی نتایج مدرنیزه کردن کلیساها و مسیحیت را نشان می‌دهد.

همچنین بر پایه برخی اخبار دیگر مشخص می‌شود اگر رویکرد مزبور همچنان ادامه پیدا کند به زودی زود شاهد اضمحلال مسیحیت خواهیم بود چنان که پژوهش های انجام گرفته نشان می‌دهد مسیحیت به عنوان دین غالب در غرب، در صد سال آینده از بین خواهد رفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی