رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۱۷ ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

کلیسا مسئول شیوع الحاد در غرب

ارباب کلیسا، خدایی را به مردم متمدن معرفی می کنند که ذاتی دگرگون شده و متحول دارد و او را از مرتبه فوق ماده به تجسـد می کشاننـد و به دارش می آویزنـد بنابر این جا دارد که "ماتریالیسم" با این شیوه از خداشناسی به پیکار برخیزد و بگوید: خدا انسان ها را نساخته است بلکه انسان‌ها خدا را ساخته اند!

رهپویان هدایت: در جهـان مسـیحیت از زمانی که عیسی مسیح (ع) دارای جنبه الوهیت شد با اینکه مانند سایر انسان‌ها بشر بود و همچنین به علت رفتار خشن روحانیون کلیسا درگذشـته وانـدیشه‌های موهومی که هم اکنون نیز کلیسـا عرضه می‌کند، بسـیاری از مردم متمدن نسبت به اساس دیانت بدبین و بی‌اعتقاد شده اند، و حتی افراد فراوانی به الحاد و کفر گرویده اند. آیـا منشأ این لغزش فکری چیزی جز همان تعالیم کلیساست که هرگاه از خـدا سـخن به میان می آورنـد، او را متشکل از پدر و پسر و روح القدس می‌دانند.
هنگامی که ارباب کلیسا، خدایی را به مردم متمدن معرفی می‌کنند که ذاتی دگرگون شده و متحول دارد و او را از مرتبه عالی و مجرد از جسم به مرتبه ماده و تجسـد می‌کشاننـد. خدایی که به دار آویحته می‌شود و به پندار نادرست پولس: "ملعون می‌شود تا لعنت بندگان را باز خرید کنـد" جا دارد که "ماتریالیسم" با این شیوه از خداشناسی به پیکار برخیزد و بگوید: خدا انسان‌ها را نساخته است بلکه انسان ها خدارا ساخته اند.[1]
کنت لئو تولسـتوی - فیلسوف مشـهور روسی - می‌گوید: «به خود گفتم (او) وجود دارد و فقط در همین لحظه که وجود او را تصـدیق کردم حیات در من دمیـده شد و من امکان زندگی را احساس کردم و لذت وجود را درک نمودم. اما چون پس ازتصدیق به وجود خدا در پی آن رفتم که نسبت خود را با او بدانم و چون در این مقام به تبعیت قوم، تصور خدایی را کردم که خالق ما است و در سه شـخص تجلی کرده و پسـر خویش عیسی مسیح - نجات دهنده ما را- فرستاده است، آن خدا باز از من و جهان جدا گشت و چون تکه یخی در مقابل دیدگانم آب شد. باز چیزی در من باقی نماند و باز چشمه حیات در من خشک شد و من همچنان مأیوس ماندم.»[2] حال می‌توان این پرسش را مطرح نمود که آیا کلیسا تا حدود زیادی مسئول شیوع الحاد و مادی گری در غرب نیست؟ / ادیان نت

پی‌نوشت:

[1]. نگاهی به مسیحیت، علی اصغر رضوانی، نشر مسجد مقدس جمکران، 1391
[2]. اعتراف، تولستوی، ترجمه اعظم هوشمند، صفحه 90.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی