رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۲۰ ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

شکست توطئه مسیحی‌سازی پناهندگان

سرانجام سکوت رسانه‌های غربی و تبشیری در برابر فجایع کلیساهای ایرانی و طرح مسیحی‌سازی پناهندگان شکست و آنها به شکست این توطئه اعتراف کردند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: یکی از این رسانه‌‌ها با انتشار گزارشی اعلام کرد دادگاه‌های اروپایی دیگر بحث تغییر دین را به عنوان دلیل مهاجرت نمی‌پذیرند این باعث شده تا کلیساهای فارسی زبان از جمعیت خالی شود.

این رسانه افزود حتی در کمپ ها دیگر حرف کشیشان و شبانان خریداری ندارد و پناهندگان دیگر تمایلی برای گرویدن به مسیحیت و حضور در کلیساها ندارند.

یکی دیگر از رسانه‌های تبشیری نیز ضمن پذیرش این موضوع دلیل آن را سوءاستفاده پناهجویان از مسیحیت دانسته و می‌نویسد: کم نیستند افرادی که متاسفانه از مسیحیت به عنوان پُلی برای کوچ به اروپا و آمریکا استفاده می‌کنند. این گروه از مهاجران که آمار و ارقام آنان چندان مشخص نیست، چالش امروز کلیسا است.

رادیو اروپای آزاد نیز در گزارشی مشابه به "کیس سازی دروغین مسیحیان" پرداخته که در بخشی از آن آمده است: 

شمار بالای گروندگان به مسیحیت در میان پناهجویان در آلمان، به خصوص پناهجویان ایرانی و افغان، مشکلاتی برای اداره مهاجرت و پناهندگی در بررسی پرونده این دسته از پناهجویان ایجاد کرده است. این پناهجویان به اتکای همین تغییر مذهب خود را محق دریافت پناهندگی می‌دانند.

مسیحیت تبشیری

نویسنده این گزارش در ادامه تصریح می‌کند: 

از پناهجویان یاد شده جهت رونق بخشیدن به بازار کساد کلیساها استفاده می‌شد که اکنون دیگر کارآیی خود را از دست داده است چرا که دادگاه‌های اروپایی دریافته‌اند که بسیاری از این افراد تنها با هدف دریافت پناهندگی به مسیحت گرویده‌اند و هیچگونه شناخت از مسیحیت نداشته و اعتقادی به آن ندارند.

بر اساس این گزارش دادگاه های پناهجویی اکنون که این حقیقت را دریافته اند در قبال درخواست مسیحیان دروغین پاسخ می‌دهند که همان طوری که شما به طرفة العینی (چشم به هم زدن) مسیحی شده‌اید، می‌توانید دوباره مسلمان شوید و اگر کسی هم یقه شما را گرفت استدلال شما برای تقیه و دریافت پناهندگی مورد قبول واقع خواهد شد؛ که باز پای تجدیدنظر پیش می‌آید و روز از نو، روزی از نو.

گفتنی است پیش از این نیز برخی رسانه‌های تبشیری در گزارش‌های متعدد خود به کیس سازی دروغین مسیحیان اشاره کرده و آن را به عنوان خطر پیش روی کلیسا عنوان کرده بودند.

یکی از همین دست رسانه ها در گزارشی اعلام کرد این یک هشدار بزرگ است که در آینده نیز مشابه این افراد که در این قالب ( مسیحی نما) به کلیساها می آیند بیشمار خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی