رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 رفتارها و حرکات زننده به امر همه گیر در فرقه مسیحیت تبشیری تبدیل شده و هر روز بیش از پیش این فرقه را به قهقرا می‌برد، سیری که بارها و بارها مورد اعراض اعضای فرقثه قرار گرفته است.

به گزارش رهپویان هدایت: از جمله این رفتارها به غش کردن و ها و سر و صداهای عجیبی می توان اشاره کرد که از سوی برخی مهرهاهای شناخته شده جریان مسیحیت صهیونیستی به عنوان یک رسم در این فرقه جا افتاده شده است.

چنان که بر این گونه غش کردن ها و افتادن‌ها و ایجاد اصوات گوش خراش و نامفهوم اسم پر شدن از روح را داده اند و اصوات مضحک و عجیب و غریببی که از دهانشان خارج می شود را صحبت به زبان ها می‌نامند که هیچ کدام بنیان کتاب مقدسی نداشته و به قول یکی از اعضای فرقه "من‌درآوردی"    است.     

حتی یکی از الهیدانان مسیحی اذعان می‌کند که در کتاب مقدس و در موعظه های مسیح و رسولان هیچ اشاره ای به فریادها، غش کردنها، رعشه ها و یا جیغ ها وجود ندارد. واضح است که جیغ های بلند و رعشه ها با اصول کلام همخوانی نداشته و بنابراین باید منع شود.

چنین رفتارهایی حتی به شبکه های تبشیری هم راه پیدا کرده و در برنامه های متفاوت این شبکه ها دیده می‌شود که اتفاقا موجب اعتراض مخاطبین خودشان هم شده و نشان می‌دهد که اوضاع فرقه وحشتناک است و هر روز نسبت به قبل بیشتر به سوی نابودی حرکت می‌کند.

نکته این جاست که این رفتارها و سبک سری هایی تنها محدود به برنامه های ماهواره ای نیست و حتی در کنفرانس ها و برنامه های به اصطلاح پرستشی چنین اعمالی از آنها سر می‌زند که اعتراض هایی در پی داشته است.

شبانان و کشیشان خودخوانده فرقه برای توجیه این رفتارها حتی حاضر به تحریف کتاب مقدس نیز هستند، چنان که یکی از اعضای فرقه اعتراف کرده آنچه آنها از کتاب مقدس یاد می‌دهند بیشتر شبیه افسانه‌ها است و هیچ جایی نمی‌توانید این مطالب را پیدا کنید.!!!

گفتنی است رواج این قبیل رفتارهای ضد کتاب مقدسی، موجب شده تا به گفته برخی اعضای فرقه تبشیری کلیساهای این فرقه نیز سلامت کلیسایی خود را از دست بدهند به حدی که در فرقه مسیحت صهیونیستی مسیحی سالم  و کلیسای سالم پیدا نمی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی