رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه شهریور ۵ ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ق.ظ

مک کین یک ایران ستیز تمام عیار بود


سرانجام سرطان مغز، جان مک کین سناتور جمهری خواه امریکایی را روز گذشته به کام مرگ کشاند و مهر پایانی بر زندگی یک ایران ستیز گذاشت.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: جان مک کین را پیش از چیز دیگر باید به عنوان یک ایران ستیز تمام عیار خواند که مواضع ضد ایرانی‌اش بسیار مشهور بود.

دشمنی سناتور جان مک کین با ایران سابقه ای طولانی دارد. وی علاوه بر همراهی با گروهک منافقین و حمایت از اقدامات تروریستی آنها بارها با سرکرده این گروهک دیدار کرده بود تا جایی که به عنوان پدرخوانده منافقین شناخته می‌شد.

مسیحیت تبشیری

موضع‌گیری‌های ضد ایرانی این سناتور جمهوری خواه به حدی بودذ که در آوریل ۲۰۰۷  در یک جلسه پرسش و پاسخ در ایالت کارولینای جنوبی، آوازی منسوب به گروه «بیچ بویز» در پشت میکروفون به شوخی سر داد که در آن آواز خوانده شده: «بر روی ایران بمب بمب بمب بمب بریزیم» (Bomb bomb bomb bomb Iran). این واقعه باعث واکنش‌هایی در مطبوعات گردید.

در هشتم فوریه ۲۰۰۸ نیز، جان مک کین اظهار داشت «من همچنان اندیشناک جاه طلبی آنان هستم، که چیرگی ایرانی بر منطقه به درازای تاریخ است.»

مک کین در ۴ فوریه ۲۰۱۳، چندر روز پس از اعلام ارسال موفقیت‌ آمیز یک میمون به فضا توسط ایران و ساعاتی پس از اظهارات «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور وقت ایران، با انتشار پیامی در توئیتر از الفاظ توهین آمیزی علیه رئیس جمهور ایران استفاده کرده بود که این اقدام وی نیز با واکنش های منفی زیادی حتی در داخل آمریکا مواجه شد.

در سال ۹۶ نیز جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در آلبانی با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد. این دیدار در تیرانا، پایتخت آلبانی، انجام شد. در این دیدار که با حضور اعضای این گروهک تروریستی برگزار شد، رجوی از تلاش‌های بی‌شائبه این سناتور آمریکایی در حمایت از منافقین و انتقال آن‌ها به خارج از عراق تقدیر کرد.

این سناتور جمهوری خواه که در جریان جنگ ویتنام دستش به خون بیگناهان زیادی آلوده است نه تنها ایران ستیز بلکه به عنوان یک اسلام ستیز نیز شناخته می‌شود. وی از سرسخت ترین طرفداران جنگ سال 2003 آمریکا علیه عراق بود اما پس از 15 سال در اوج ابتلا به سرطان به اشتباه خود اعتراف کرده و این جنگ خونین را «یک اشتباه بزرگ» خواند.

گفتنی است در جریان انتخابات سال 1386 ایالت متحده، جان مک کین کوشید از طریق مشاورین اونجلیست خود به پیروزی دست یابد و حتی فیلمی موهن توسط سازمان های اونجلیست صهیونیستی به حمایت از وی ساخته شد، با این حال وی موفق نشد. اما ارتباط با این گروه باعث رشد موضع‌گیری‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی او شد.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی