رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۷ ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ق.ظ

کلاهبرداری نزدیکان هرمز شریعت پناهی در ترکیه+سند


عضو کلیسای هرمز شریعت پناهی (کشیش خودخوانده تبشیری) از یک ایرانی کلاهبرداری کرده و از ترکیه به یونان گریخته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت بار دیگر ساده لوحی زن و مردی ایرانی که جذب فرقه تبشیری شده ‌بودند کار دستشان داد و حاصل یک عمر زندگیشان توسط جوانی که زیر نظر هرمز شریعت پناهی فعالیت داشت به باد رفت.

آنها تمام دارایی‌شان در ایران را فروخته و مبلغ دویست میلیون تومان را به واسطه علی شاهوری از نزدیکان هرمز شریعت پناهی به این فرد دادند تا برایشان در ترکیه خانه‌ای بخرد اما فرد مزبور پول‌ها را برداشته و به یونان متواری شد.

کلاهبرداری این عضو از زن و مرد ایرانی با حمایت علی شاهوری معروف به "برادر ایمان" مسئول کلیسای وابسته به شبکه تبشیری سون در ترکیه صورت گرفته و اما از انجا که حق العمل این فرد را نداده است این مهره صهیونیستی علیه او دست به افشاگری زده است.

علی شاهوری ابتدا او را به انتشار اطلاعاتش در فضای مجازی تهدید کرده و با انتشار پستی اعلام کرد نامبرده مدتی است مفقود شده و خبری از او در دست نیست، بعد از آنکه تهدیدش موثر واقع نشد دست به خود زنی فرقه‌ای زد و علیه او مطالبی در فضای مجازی منشر کرد.

این رفتار دوگانه موجب شد تا دیگر اعضای فرقه به همکاری این دو پی برده و متوجه شوند که افشاگری علی شاهوری( با اسم فرقهای برادر ایمان)  علیه زیردست خود نه به خاطر مالباختگان است بلکه برای این است که حق او از این کلاهبرداری داده نشده است.

در همین خصوص یکی از اعضای این فرقه صهیونیستی می‌نویسد:

"شماکه هفته پیش اطلاعیه دادین این پسر از منزل خارج شده و بازنگشته خواستید برای سلامتیشان دعاکنیم و ازخداوند بخوایم از او محافظت کنه نگران احوالشان بودین که یک نفرپیام داد که او را در یونان دیده و به اطلاع شما رساندن الان ما به اعتمادی که به شما داشتیم هم شک کردیم شما ازفعالان مسیحیت بودین چرا با افکار و اعتماد دیگران بازی میکنین کسی که نگرانش بودین حالا دزد شده و دنبالشین در مسیحیت هم دروغ مصلحتی هست لطفا آدرس آیش رو بدین ماهم بخونیم"

فرد دیگری از همین فرقه اذعان می‌کند:

"دو هفته پیش اطلاعیه داد که دوستمان گمشده براش دعاکنید تا درحفاظت خداوند باشه حالا اعلام میکنه که دزدی کرده مسیحت هم ازدست ریاکاران درامان نماند."

گفتنی است کلاهبرداری صورت گرفته اولین نمونه سوءاستفاده از ساده لوحان در فرقه مسیحیت تبشیری نبوده و آخرین نیز نخواهد بود و در تمام آنها نامی از هرمز شریعت پناهی، شبکه سون و علی شاهوری دیده می‌شود.

در همین خصوص باید به افشاگری زنی از اعضای فرقه اشاره کرد که چندی پیش اعلام داشت علی شاهوری از او مبلغی گرفته تا وی را به اروپا برساند اما بعد از گرفتن پول این زن را در شهرهای ترکیه سرگردان رها کرده است.

همچنین می‌توان به کلاهبرداری یک شبان کلیسای خانگی که زیر نظر هرمز شریعت پناهی فعالیت داشت، از زنی یاد کرد که به گفته او چک سه میلیونی(3000،000) یعنی حقوق چهار ماه وی را، پیش قسط خرید ماشین، را از او به عنوان قرض گرفته و پس از آن نه تلفن را جواب داده و نه حاضر است پول را برگرداند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی