رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

در آستانه ماه محرم بار دیگر کانال‌ها و رسانه های وابسته به فرقه ها دست به کار شده اند برای تخریب شعائر حسینی

رهپویان هدایت: در آستانه ماه محرم بار دیگر کانال‌ها و رسانه های وابسته به فرقه ها دست به کار شده و به بهانه مشکلات جاری و روزانه به دنبال تخریب عزاداری هستند.

امسال این تخریب دو روی دارد، یک طرف آن حمله به مراسم حسینی و ژست منور الفکری در برابر این ماه به بهانه فرا رسیدن ماه مهر با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و هدایت اتاق فکر دشمن جهت مدیریت افکار عمومی و بهره گیری از حس نوع دوستی به ویژه در آستانه بازگشایی مدارس است.

بازیگران این سناریو کسانی  هستند که هزینه های سرسام آور آن‌ها به بهانه یک جشن تولد و یا ازدواج، سربه فلک می گذارد پس از یازده ماه خرج کردن‌ها به هر بهانه‌ای حالا در برابر هزینه‌های هیئات مذهبی موضع گرفته و می گویند که چرا این پول ها صرف کودک کار و فقرا نشود!!!  در حالی که یازده ماه در حوالی جشن‌هایشان کودکان کار و محروم از تحصیل را دیده اند و با پوزخندی از کنارشان رد شده اند.

همان دسته از سلبریتی‌ها و منور الفکر‌هایی که برای حیوانات خانگیشان مراسم می‌گیرند و لاکچری بازیشان داغی بر دل زخم خورده کسانی است که صدای هلهله‌اشان را می‌شنوند و آهی می‌کشند و می‌روند.

چنان چه اشاره شد این سکه دو روی دارد، سوی دیگر آن تخریب فرهنگ ظلم ناپذیری امام حسین (ع) است که در طول تاریخ بارها و بارها موجب قیام بر علیه ظلم ظالم شده و کاخ یزدیان زمان را لرزانده است.

در واقع فرقه‌های مختلف فکری و اعتقادی از آتئسیت گرفته تا مسیحیان صهیونیست هدف اصلی خود را نابودی این فرهنگ قرار دادند تا ظلم پذیری را به این مردم بقبولانند.

دلیل این کار هم روشن است، تا فرهنگ حسینی در متن و بطن جامعه وجود داشته باشد و تا زمانی که این مردم به  پیروی از آن امام و اهل بیت ایشان مبادرت ورزند هر گونه تلاشی جهت القاء ظلم بر آنها با شکست مواجه می‌شود.

تجربه‌های تاریخی این مرز و بوم آن را به اثبات رسانده از محرم 57 گرفته تا عاشورای 88 که  عشق و تعصب حسینی، در پاسخ به هتک حرمت سوگواران آن امام همام؛ طومار ظلم و فتنه را در هم پیچید.

پس تا محرم هست، عزت ایرانی پایدار خواهد ماند و تمامی جبهه کفر و استکبار هم که جمع شوند و کوهی از مشکلات را بر شانه این مردم سوار کنند، باز هم ایرانیان خم به ابرو نخواهند آورد.

این مردم قدمی از آرمان های برحق خود پا پس نمی‌کشند تا نشان دهند که پیرو کسانی هستند که فجیع‌ترین و غیر انسانی‌ترین جنایات در حقشان روا شد اما باز هم گفتند که "در کربلا هیچ چیز جز زیبایی ندیدند. "

نظرات (۱)

این سلیبریتی هم شد تیکه کلاما بین همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی