رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه شهریور ۲۴ ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ق.ظ

آمین بگویید و دلار دریافت کنید!!!

 کشیش آمریکایی با انتشار تصاویری مدعی شده است هر کس زیر این پست ها کلمه آمین را بنویسد در طول هفته پول هنگفتی به دست می‌آورد.


رهپویان هدایت: این کشیش به نام تی بی جوشوآ پیش از این هم ریاست جمهوری هیلاری کلینتون را پیش بینی(نبوت) کرده بود و بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات، پست هایش در این خصوص از صفحات اجتماعی حذف کرد.

کشیش جوشوآ متعلق به گروهی است که انحراف جدیدی موسوم به انجیل تندرستی و ثروت را ترویج می‌کنند و متاسفانه کتاب های متعلق به این افراد در زیر عنوان کتب انگیزشی در نمایشگاه های کتاب وبازار نشر داخلی خودنمایی ‌می‌کنند.

در تفکر این گروه خداوند به طرز نامحسوسی غایب است و مردم بدون اعتقاد به خدا هم می‌توانند افق دیدشان را وسیع‌تر کنند، نگاهی مثبت به زندگی داشته باشند و ثروت کلان به دست آورند.

آنها ضمن بهره گیری از هیجان انسانی در خصوص کسب درآمد بر روی این موج سوار شده و با سخنرانی های انگیزشی دنیایی رویایی را پیش چشم افراد ترسیم می‌کنند واز این راه صندلی های خالی کلیساهای خود را پر کرده و با پول اعضا به درآمدی هنگفت دست می‌یابند.

خطرات این فرقه برای گروه های کم درآمد بسیار بیشتر از سایر گروه ها و اقشار جامعه است تا جایی که به امروز بسیاری از اندیشمندان معتقدند بحران مالی طبقات فرودست جامعه امریکا برخاسته از همین تفکر فرقه ای است.

بر پایه این ادعا بحران قرض و پدیدۀ مصادرۀ مسکن به‌ویژه در مناطقی از امریکا حادتر بوده است که کانون محبوبیت کلیساهای مروّج "انجیل تندرستی و ثروت" بوده‌اند.

این عده مدعی هستند که در برخی موارد بانکها از طریق کلیسا مردم را به گرفتن وام‌های کلان ترغیب می‌کردند. شبانان کلیساهای مروج "انجیل تندرستی و ثروت" از نمایندگان بخش وام مسکنِ بانک‌ها دعوت می‌کردند در سمینارهای "افزایش ثروت" سخنرانی کنند، و بانک‌ها نیز در ازای هر وام مسکن جدیدی که گرفته می‌شد ۳۵۰ دلار به کلیسا اعانه می‌دادند!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی