رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۴ ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ

پر شدن کیسه شبانی اولویت نخست کلیساهای ایرانی

اینکه تمام درآمدهای یک کلیسا باید در وهله نخست به جیب شبان سرازیر شود تبدیل به یک اصل در کلیساهای فارسی زبان شده که مفاسد بسیاری دنبال خود داشته است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت آنچه این روزها در کلیساهای فارسی زبان می‌گذرد این مکان‌ها را تبدیل به منبع درآمد برای شبان کرده و در واقع نه تنها باور انسانها را میدزدند بلکه جیب آنها را نیز خالی کرده و به غارت می‌برند.

این حقیقت تلخ حتی مورد اعتراض اعضای فرقه هم قرار گرفته تا جایی که یکی از آنها می‌گوید: در کلیسای فارس اول خادمین و شبانان بایستی تامین شوند بعد اگر چیزی ماند بین اعضای نیازمند تقسیم می شود.

فردی دیگر ضمن اعلام اینکه این مسئله در ترکیه به مراتب بدتر است عنوان می کند که اکثر خادمین و شبانان کلیساهای ترکیه از جیب اعضا زندگی می کنند و اگر عضوی نتواند خواسته های مالی آنها را برآورده سازد محکوم به غضب شبان است و او را بی خدا می‌نامند.

این عضو که از کلیساهای ترکیه ضربه جبران ناپذیری خورده و تمام زندگی خود را از دست داده با راه اندازی کمپینی علیه کلیساهای ترکیه علیه آنها افشاگری می‌کند، در توضیح افزود: برای آنان رهبر کلیسا بودن به معنی تامین زندگی خودشان می باشد و به دنبال منافع نامشروع هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات افرادی که در کلیساهای ترکیه عضو هستند برای تامین خواسته‌های مالی شبان و ادامه حضورشان در کلیسا مجبور به فحشا و خودفروشی می‌شوند که اگر لازم باشد من اسناد مربوط به این حقایق را افشا خواهم کرد.

در همین خصوص یکی دیگر از اعضای همین کلیساها عنوان داشت:  امروز کلیساهای ترکیه فقط دنبال جمع کردن تعداد هستند که از کشورهایی همچون آمریکا و اروپا پول بگیرند و برای خودشان استفاده کنند.

وی با پرده برداشتن از رسوایی های اخلاقی در این کلیساها اعلام کرد: کلیساهای فارسی زبان ما اکثرا توسط کسانی اداره میشه که در گناه هستند فقط صلیب می اندازن و تاتو صلیب می زنند و ادای انسان های خوب را در‌می‌آورند، اما نه تنها شناختی از مسیحیت ندارند بلکه حتی انسانیت را هم فدای منافع خود می‌کنند.

یکی دیگر از اعضا در تایید این حرفها می‌گوید: شبان ها و کشیش هایی که تو کلیساهای فارسی زبانند فقط و فقط به جیب خودشون فکر می کنند و مسیحیت براشون شده یک بیزینس پول در آوردن، این افراد برای خدا کار نمی کنند برای پول کار می کنند ، طرف پول غذا نداره میگن دعا کن، متاسفم که دنیای ریاکاری و تزویر و دروغ در بین این افراد دغلکار و حقه باز سواستفاده گر هست و مردم ساده هم این افراد رو باور می کنند.

گفتنی است این سواستفاده های مالی نه تنها شامل حال اعضای ساده است بلکه حتی سران کلیسا گاهی از معاونین خود نیز کلاهبرداری می کنند، چنان که گ. هایراپطیان یکی از اعضای رده بالا در کلیسای آلمان بانتشار اسنادی کلاهبرداری س.زرگری کشیش خودخوانده شیاد از خودش و سایر اعضای کلیسا را افشا کرد که بخشی از آن در همین وبلاگ منتشر شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی