رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مهر ۱۵ ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

مکاشفات دروغین/ مسیحی با چشمان آبی (بخش دوم)

بیشتر افراد او را مردی حدود 33 ساله، سفید پوست ، بلند قد ، زیبا و چشم نواز، چشم‌های آبی، با موهای طلائی خرامیده بر روی شانه، و با لباسی سفید و چهره‌ای کاملا متمایز با دیگر انسانها، تصویر می‌کردند. این همان ظاهریست که برای نقش مسیح در فیلم های سینمایی ترسیم شده و نشان می‌دهد که بسیاری از این افراد برای توجیه ملاقات خود چنین اقتباسی را می‌نمایند.


انجمن رهپویان هدایت: در شماره قبل بیان داشتیم که حضرت عیسی (ع) طبق متون اناجیل، چهره بسیار زیبا و متمایزی نداشتند و اگر بناست مدعیان مسیحیت مشخصات آنچه را در خواب یا مکاشفه و... دیده اند، تصویر سازی درست کرده و برای دیگران توضیح دهند، این ترسیم چهره منطبق با آنچه اناجیل بیان کرده، باشد و الا کاملا دروغین و بی سند خواهد بود.  چند سوال در این مقوله مطرح شد. در این پرسش‌ها از مدعیان رویت مسیح درخواست شد تا شکلی را که دیده‌اند تشریح کنند و به عنوان نمونه بگویند چشم [حضرت] مسیح چه رنگی بود و یا حالات موهای ایشان به چه صورت بوده است. سئوالاتی که مدعیان به آن پاسخ های مختلف داده و هر یک چهره‌ای از [حضرت] مسیح را ترسیم می‌کنند  و  حال ادامه آن...

بدین صورت مدعیان ملاقات عیسی مسیح، مردی هزار چهره را به ما نشان می دهند! آیا اگر مسیح حقیقی را مشاهده کرده بودند بایستی شاهد این همه تفاوت در توصیف ظاهر ایشان می‌بودیم؟ بالاخره مسیح یک چهره دارد یا با چندین چهره‌ی متفاوت زندگی می‌کند؟

نکته‌ی جالب اینکه بیشتر افراد او را مردی حدود 33 ساله، سفید پوست، بلند قد، زیبا و چشم نواز، چشم‌های آبی، با موهای طلائی خرامیده بر روی شانه، و با لباسی سفید و چهره‌ای کاملا متمایز با دیگر انسانها تصویر می‌کردند و این همان ظاهریست که برای نقش مسیح در فیلم های سینمایی ترسیم شده، و نشان می‌دهد که بسیاری از این افراد برای توجیه ملاقات خود چنین اقتباسی را می‌نمایند.

این در حالیست که چهره‌ای که در این فیلم ها نمایش داده می‌شود هم مخالف آنچیزی است که در کتاب مقدس برای مسیح توصیف شده، برخلاف تصویری که در فیلم ها آمده مسیح خیلی زیبا نبوده: « او را نه صورتی و نه جمالی می‌باشد. و چون او را می‌نگریم منظری ندارد که مشتاق او باشیم»[1]، موهای مسیح کوتاه بود زیرا پولس که ادعای دیدن مسیح را دارد بلندی مو برای مسیحیان را تقبیح می‌کند: « آیا خودِ طبیعت شما را نمی‌آموزد که اگر مرد موی دراز دارد، او را عار می‌باشد؟»[2] صورتش از دیگران متمایز نبود، چرا که کاهنان یهود به یهودای اسخریوطی پول می دهند تا در باغ جستیمانی خیانت کند به مسیح! و او را به سربازان رومی معرفی کند( و ابن بیانگر عدم تمایز چهره مسیح بوده) با اینکه مسیح در معبد برای عموم سخنرانی کرده بود[3] و اینگونه تصویر ارائه شده در کتاب مقدس مسیحی با آنچه فیلم ها ارائه می کنند متفاوت است.

ادامه دارد...

پی‌نوشت:
[1]. کتاب مقدس مسیحی، ترجمه قدیم، اشعیا، 53 : 2

[2]. همان، اول قرنتیان، 11 : 14

[3]. متی، 26 : 48

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی