رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مهر ۳ ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ب.ظ

نگاهی به مسیحیت یـهودی‌گرای‌ معاصر‌


انجمن رهپویان هدایت: کشیش پات رابرتسون،بنیانگذار و صاحب بزرگ‌ترین شبکه تلویزیونی تبلیغات مسیحی در آمریکا (C.B.N)، پس‌ از‌ بازدید‌ از گروه‌های دینی و غیر دینی اسرائیل در 4 می 2006 با استناد به فصل 38 کتاب‌ حزقیال‌(از تورات)به جنگی قریب الوقوع عـلیه اسـراییل اشاره کرده و گفت:«شگفت‌ است‌ که‌ ایران رئیس جمهوری پیدا کرده است که می‌گوید اسرائیل باید از نقشه جهان حذف شود‌ و اکنون‌ به‌ سلاح اتمی دست یافته است. یک سال پیـش،هـنگامی که دعا می‌کردم‌،خداوند‌ به من گفت که موجودیت اسراییل به رمانی بسیار خطرناک رسیده است!»

رابرتسون،نامزد ناموفق‌ انتخابات‌ ریاست جمهوری آمریکا در 1988 و عضو آژانس‌های مختلف تبشیری مسیحی و واعـظ تـلویزیونی‌ است‌ که مالکیت منابع وافر مالی و بزرگ‌ترین رسانه‌ تبشیری‌ ایالات‌ متحده، از او عنصری موثر در سیاست‌گذاری‌های‌ دینی‌ آمریکا ساخته است. وی در سـال 2002 جـایزه«دوسـتی‌ اسراییل‌» را از‌ سازمان‌ صهیونیستی‌ آمریکا دریـافت کـرد. هـمچنین به خاطر‌ کمک‌های‌ بی‌دریغ مالی و رسانه‌ای خود از اسراییل،مورد تکریم و قدردانی گروه «ائتلاف روابط‌ یهودی‌» قرار گرفت.

رابرتسون، که به عـنوان‌ مـبلغی پر حـرف و متعصب‌ شهرت‌ دارد، بارها در برنامه‌های تلویزیونی‌ خود‌ به پیـامبر اسـلام(ص) وقیحانه توهین کرده است. اسلام را دین خشونت و مسلمانان را‌ تروریست‌ خوانده است.عین سخنان او‌ در‌ منابع‌ مختلف اینترنتی موجود‌ است‌. در 5 ژانـویه 2006 رابـرتسون‌ در‌ پیـامی به سربازان اسراییلی می‌گوید: «ما در نبرد علیه جهادگران آدم‌کش حـزب اللّه و حماس‌ با‌ شماییم، اگر نفت را بر شما‌ تحریم‌ کنند و یا‌ متحدان‌ خود‌ را از دست دهید‌ ما با شماییم. مـا مـسیحیان مـبشر،به دوستان اسراییلی خود می‌گوییم: بیایید در مقابله با‌ زهر‌ تلخ مـخالفت بـا سامیان و صهیونیست‌ها که‌ به‌ سرعت‌ در‌ حال‌ غرق کردن جهان‌ است‌،باهم در خدمت خداوند باشیم.»

هنگامی کـه رابـرتسون در چـهل و پنج سال پیش، شبکه تلویزیونی محقری‌ را‌ با‌ روزی سه ساعت برنامه شروع کـرد، کـمتر‌ کـسی‌ باور‌ می‌کرد‌ که‌ پس‌ از گذشت چهاردهه، بتوان آن را به شرکتی چند منظوره و در سطح بین المـللی تـبدیل کـند بطوری که به 71 زبان و در 200 کشور جهان به نمایش‌ بگذارد. شبکه CBN و شخص رابرتسون از این نـظر اهـمیت دارند که نماد پیوستگی سوال برانگیز دو آیین ناسازگار،یعنی مسیحیت و یهودیت در سطح وسـیع فـرهنگی و سـیاسی در عصر حاضر است.

به‌ این‌ ترتیب ملاحظه می‌شود که لابی صهیونیستی منحصر به یـهودیان نـیست، بلکه فشار سیاسی عمده در دولت آمریکا برای حمایت اسراییل،از سوی مسیحیان یهودیت‌گرا و بنیادگرایی اسـت کـه ظـهور مجدد‌ مسیح‌ را پیش از پایان تاریخ، مشروط به بازگشت یهود به سرزمین فلسطین و بازسازی هیکل سـلیمان در قـدس می‌دانند و بر همین اساس از یک‌ نگرش‌ اعتقادی و التزام دینی بر اسراییل‌ و دولت صـهیونیستی حـمایت می‌کنند. به عبارت دیگر، میزان تحریف در مسیحیت به جایی رسیده است که رسما از قومی حـمایت مـی‌کند کـه کتاب مقدسش آن‌ها‌ را‌ قاتلان مسیح معرفی می‌کند‌.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی