رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: کریستوفر توماس پژوهشگر تقریب ادیان با حضور در حرم امام حسین (ع) گفت: به مدت ده سال مسیحیت را تدریس کردم و بعد آن در زمینه تدریس اسلام 30 سال کار کردم و در این مدت طولانی تعدادی کتاب در زمینه آموزش ادیان و راه های همزیستی نوشته ام.

وی ادامه داد: وظیفه مهم تر من ایجاد راه های ارتباطی میان افکار و تمرکز بر گفتگوی میان ادیان در تمامی جوامع است؛ چراکه من عناصر متعدد مشترکی برای تحقق همزیستی در جوامع یافته ام.

توماس تصریح کرد: آغاز این همزیستی می طلبد که ما اعتراف کنیم همگی بشر هستیم و از ویژگی انسانیت که ما را در کنار هم جمع می کند، برخوردار هستیم و نباید راه را برای نژاد پرستی و فرقه گرایی بین اقشار مختلف بشر باز بگذاریم.

آستان حسینی باید برای تمامی ادیان و مذاهب جشنواره برگزار کند

این پژوهشگر بر ضرورت برنامه ریزی آستان مقدس حسینی برای برگزاری جشنواره های بین المللی در تمامی ادیان و مذاهب جهان در جهت ارتباط و ایجاد پل های گفتگو و شناخت متقابل تاکید کرد.

توماس اشاره کرد: زمانی که با سیاستمداران صحبت می کنم، نهضت امام حسین (ع) و جانفشانی آن در راه حق، یاری دین و انسانیت را به عنوان یک اصل و مبنا برای حرکت در راه صحیح، پیش روی خود قرار می دهم.

وی تبیین کرد: نهضت امام حسین (ع) عبرت ها و درس های بسیاری دارد و امام حسین (ع) بیعت با یزید را نپذیرفت؛ چراکه او حاکمی ظالم و فاسق بود.

توماس ادامه داد: این نهضت همیشه به صورت یکسان میان مردم و سیاستمداران مطرح نمی شود. ما از آن ها می پرسیم که "آیا با ستمگران دست دوستی و بیعت می دهید یا به شیوه امام حسین (ع) عمل کرده و ظلم و استبداد را نمی پذیرید؟؛ سپس از طریق جواب این سؤال با حقیقت این شخص چه شهروند و چه مسئول باشد، آشنا می شویم.

امام حسین(ع) الگویی برای تمامی بشریت  است

وی اشاره کرد: بسیار ضروری است که مردم به امام حسین (ع) اقتدا کنند و بیشتر با راه امام(ع) آشنا شده و آن را در تمامی جهان نشر دهند؛ چرا که امام حسین (ع) تنها اختصاص به شیعه ندارد، بلکه نمونه و الگویی برای تمامی بشریت است و خداوند صفت شهادت و سروری را به ایشان کرامت کرده است./ حوزه نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی