رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد در نمایش گسترده فیلم‌های خارجی به خصوص آمریکایی گفت: وقتی قوانین خودمان را با قوانین اتحادیه اروپا در این بخش مقایسه می‌کنیم، بعضاً حس می‌کنیم که اروپایی‌ها از ما حزب‌اللهی‌تر هستند.

 به گزارش انجمن رهپویان هدایت، نصرالله پژمانفر (نماینده مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی مجلس) با اشاره به اینکه براساس قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی نظارت بر محصولاتی که در حوزه سینما تولید می‌شود کاملاً برعهده وزارت ارشاد و سازمان سینمایی است، گفت: سینما امری نیست که بشود به راحتی از کنار آن گذشت زیرا اثرگذاری زیادی دارد و حتی از منبر ما طلبه‌ها نیز تاثیرگذارتر است و جریان استکباری نیز از سینما کاملاً استفاده می‌کند و آمریکا امروز بیشترین فعالیت را در حوزه سینما دارد و فیلم یک تریبون عمیق و پرمخاطب است.

پژمانفر ادامه داد: امروزدر کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا قوانینی وضع شده که اجازه نمی‌دهد تعداد فیلم‌های قابل عرضه و نمایش از بیش از 30 درصد بیشتر افزایش پیدا کند زیرا معتقدند فیلم‌های آمریکایی فرهنگ اروپایی را در خطر قرار می‌دهد.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد در نمایش گسترده فیلم‌های خارجی به خصوص آمریکایی گفت: وقتی قوانین خودمان را با قوانین اتحادیه اروپا در این بخش مقایسه می‌کنیم، بعضاً حس می‌کنیم که اروپایی‌ها از ما حزب‌اللهی‌تر هستند.

پژمانفر ادامه داد: امروز صنعت سینمایی داخلی به شدت تحت تأثیر سیاست‌های غلط سینمایی و همچنین نمایش فیلم‌های آمریکایی قرار گرفته است. امروز بعضاً فیلم‌هایی در سامانه‌های وی او دی نمایش داده می‌شود که تبلیغ صریح و وسیع مسیحیت است. آثاری که حتی در اندونزی و امارات نیز نمایش آنها ممنوع است.

پژمانفر ادامه داد: ما در سامانه‌های وی او دی به وفور فیلم‌هایی می‌بینیم که به موضوعاتی همچون همجنس‌گرایی، تجاوز، روابط مختلط، قتل و غارت می‌پردازند. فیلم‌هایی که بعضاً در کشورهایی همچون آمریکا نیز مجوز نمایش ندارند.

وی ادامه داد: امروز باید مجلس به این موضوع کاملاً توجه کند زیرا این موضوع نه سیاسی است و نه جناحی بلکه یک موضوع فرهنگی و اعتقادی است که کاملاً به اعتقادامات ما ارتباط ربط دارد./ ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی