رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فداییان نارنجی پوش کلیسا" یک سازمان تروریستی مسیحی است که در سال 1998 در ایرلند شمالی تاسیس شد. البته برخی منابع نشان می دهد پیش از سال 1985 عضوگیری مخفی و آموزش نظامی داشته اند.


رهپویان هدایت: ریشه اختلافات محلی در ایرلند شمالی در حقیقت مسائل سیاسی است که امور مذهبی و مسیحی ابزار آن می باشند. ایرلند شمالی جزئی از مستعمره انگلستان بوده و از قرن نوزدهم با حمایت مادی و معنوی جامعه پرنفوذ ایرلندی ساکن در آمریکا، اکثریت ایرلندی ها به دنبال پایان دادن به چند قرن استعمار بریتانیا بر تمامی جزیره ایرلند برآمدند؛ ازسویی دیگر انگلستان نیز برای حفظ سلطه خود بر ایرلند دست به اقداماتی چون تاسیس گروه های تروریستی مسیحی زد.

به دلیل اینکه کاتولیک بودن اکثریت ساکنان ایرلند ، انگلستان با ترویج مسیحیت تبشیری(پروتستان) و مسلح کردن آنان برای اقدامات تروریستی، فضای ایرلند را متشنج کرد تا منافع خود را در آنجا حفظ کرده و از اتحاد آن کشور جلوگیری کند.

در اوایل قرن بیستم، زمانی که تشکیل جمهوری ایرلند حتمی شده بود، دولت انگلستان با حمایت تسلیحاتی از اقلیت پروتستان در ایرلند، بخش شمالی ایرلند، موسوم به "آلستر" را تحت نام استان ایرلند شمالی ، ضمیمه انگلستان کرد.

در همین راستا "فداییان نارنجی پوش کلیسا" در ایرلند شمالی از انگلیس حمایت کردند و به ظاهر، هدف خود را احداث ولایت پروتستان اعلام کردند که تحت حکومت انگلستان شناخته می شد.

اقدامات خصمانه و منافقانه انگلستان موجب شد تا تنش های مذهبی و محلی بین ساکنان ایرلند از دشنام های لفظی به تهدید های فیزیکی برسد؛ در نتیجه سنگربندی و تفکیک فیزیکی بین محله های پروتستان و کاتولیک صورت گرفت.

در نتیجه این اقدامات همسایه ها از هم جدا شدند، ازدواج بین پروتستان و کاتولیک آماج حمله و انواع اهانت ها شد و دبستانها و دبیرستانها فرقه ای شدند و در ادامه این اختلافات به درگیری های فیزیکی و کشتار انجامید.

انگلستان با تاسیس سازمان تروریستی تبشیری "فداییان نارنجی پوش کلیسا"  ناامنی ایرلند را بهانه کرد و در حدود 27 هزار سرباز بریتانیایی را در ایرلند شمالی مستقر کرد.

نکته مهم اینجاست که یکی از منابع مالی سازمان تروریستی "فداییان نارنجی پوش کلیسا" فروش مواد مخدر در ایرلند می باشد. حمایت از تروریسم مسیحیت تبشیری و ترویج اعتیاد به مواد مخدر، ابزارهایی هستند که انگلستان به واسطه آن در ایرلند برای حفظ سلطه بهره می برد. 

در نوامبر سال 1999، انگلستان حدود 300 پرونده از کاتولیک های مخالف سلطه استعمار را در اختیار "فداییان نارنجی پوش کلیسا" داد تا آن ها را به قتل برسانند.

مسیحیت صهیونیستی

 در اواخر  1999م، داوطلبان نارنجی مسئولیت حمله به شرکت های مختلف کاتولیک را بر عهده گرفتند و از دیگر اقدامات این سازمان تروریستی مسیحی، حمله به 11 کلیسای کاتولیک بود که پس از این حملات اعلام کردند کاتولیک ها ضد مسیح و پیروان دجال هستند.

در  تاریخ 27 نوامبر 1998 نیز هشت عضو مسلح این سازمان به یک روزنامه نگار محلی حمله کردند. افراد مسلح، پیش از حمله، جلسه ای را با خواندن کتاب مقدس شروع کردند و در آن جلسه پیمانی بین اعضای فرقه بسته شد که طبق آن گفتند: "ما مدافعان ایمان حقیقی هستیم و اعضای ما پیروان حقیقی پروتستان هستند"

 

برخی از اقدامات تروریستی سازمان "فداییان نارنجی پوش کلیسا":

در 6 ژانویه 1999، داوطلبان نارنجی مسئولیت انفجار بمب در یک باشگاه ورزشی در ایرلند شمالی را برعهده گرفتند. "فداییان نارنجی پوش کلیسا" در یک بیانیه اعلام کردند که هدف آن ها از این حمله حمایت از کلیسای پروتستان بوده است.

در 19 ژانویه 1999، "سربازان فدایی نارنجی پوش کلیسا" مسئولیت انفجار بمب در خانه یک خانواده کاتولیک در لوئیزیلند ایرلند شمالی را برعهده گرفتند. انفجار باعث زخمی شدن صاحب خانه شد.

حمله مسلحانه به یک فروشگاه متعلق به کاتولیک ها در 31 اکتبر 1998

پرتاب نارنجک و شلیک به خانه یک کاتولیک شناخته شده ایرلندی در 17 دسامبر 1998

پرتاب نارنجک به یک کافه متعلق به کاتولیک  در 8 فوریه 1999

پیروان این سازمان تروریسی، در لیسبرن باحمله به یک راننده اتوبوس کاتولیک به شدت وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و تهدید کردند که اگر بخواهد در آن منطقه کار کند او را خواهند کشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی