رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۳ ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ب.ظ

قبله دروغین بهائیان

بهاء الله، کسی که بهائیان خود را تابع وی می دانند در سال 1309 بعد از 22 روز، بر اثر ابتلا به بیمارى اسهال خونی از دنیا رفت. جسد بهاء در دو کیلومترى شمال "عکّا"  به خاک سپرده شد. وی پیش از مرگ به بهائیان دستور داد که باید در وقت پرستش، تنها رو به قبر او در "عکّا" توجه نمایند.

رهپویان هدایت: بهاء در کتاب اقدس، خود را قبله طاعت و عبادت و مدار طواف فرشتگان و مرجع امر همه موجودات سماوى و ارضى دانسته است تا آنجا که می گوید: و اذا اردتم الصّلوه ولَّوْا وُجُوهَکم شطرى الَقْدس المقام الّذى جعله الله مطاف الملاءِ الاعلى و مقبل اهل مدائن البقاء و مصدر الامر لمن فى الارضین و السّماوات.

نکته جالب اینکه بها و پسرش عبدالبهاء در شهر عکا همواره خود را از مسلمانان و مبادی آداب شریعت اسلام معرفی می کردند و در نمازهای جماعت حضور یافته و به پیروان دستور داده بودند که در  آن زمان از تبلیغ در عکا خودداری کنند.

عبدالحمید اشراق خاوری از مبلغین بهائیت در تقریرات اقدس می نویسد:

"نماز همان طور که در اسلام قبله ای داشت و در سایر شرایع هم شاید قبله ای داشته، در این ظهور مبارک هم قبله ای برایش تعیین کرده اند. حضرت اعلی هم در کتاب بیان می فرمایند: «انما القبلة من یظهره الله» یعنی قبله بیان من یظهره الله است، «حتی ینقلب تنقلب»، هر جا برود جهت قبله هم به جهت سیر و سفر او تغییر می کند

 قبل از صعود جمال مبارک، قبله اهل بهاء طرفی بوده است که جمال مبارک در آنجا تشریف داشته اند و «عند غروب الشمسی الحقیقه و التبیان»، وقتی که شمس حقیقت جمال قدم از این عالم غروب کرد؛ «المقر الذی قدرناه لکم» برای قبله به آن نقطه توجه کنید که برای شما مقدر کرده ایم."

متن فوق اوج بی خردی نویسندگان بهائی را نشان می دهد، زیرا با اینکه بهاء دو سال از باب بزرگتر بود تا وقتی که علی محمد باب زنده بود صحبتی از بهاء مطرح نشد و بعدا برای بافته های باب مصداق سازی کردند و بهاء را"من یظهره الله" معرفی کردند.

نکته دیگر اینکه باب و بهائیان قبله را انسان می دانند و می گویند هرسو که او رود قبله آنجا می باشد حال سوال اینجاست که اگر جناب قبله در سفر بود تکلیف پیروان چیست؟ همچنین اگر قطب در سفر هوایی بود باید برای قبله یابی چه کرد؟ به چه دلیل قبله با مرگ بها متمرکز می شود؟

در حقیقت باب برای "من یظهره الله" انحصار و مصداقی نگفته است که از این جهت هر فردی می تواند مدعی قبله شدن برای خویش در بهائیت گردد. بهائیان در لوای بازی با الفاظ به ترویج انسان پرستی می پردازند و جنازه انسانی را به عنوان قبله و کعبه برای خود قرار داده اند.

محمد علی قائنی از مبلغین بهائی می نویسد: "قبله ما اهل بهاء، روضه مبارکه عکاست که در وقت نماز خواندن، قلباً باید توجه به جمال قدم و اسم اعظم «بهاءالله» باشیم؛ زیرا مناجات و راز و نیاز ما با اوست و شنونده ای جز او نیست و اجابت کننده غیر او نه"

بنابر آنچه بیان شد بهائیان نه تنها به سوی غیرخدا بلکه برای غیرخدا به عبادت می پردازند و بها و توجه به او مقصد پرستش بهائیان است.

نظرات (۱)

۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۳ سعید پارسا ارسنجانی
انشاالله خداوند شفا یشان دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی