رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

شبکه مسیحی صهیونیستی هفت (seven) که سابقه اختلاف افکنی و هنجار شکنی را در کارنامه خود دارد این بار نیز در قالب برنامه‌ای از اقدام مجرمانه و خلاف قانون کشف حجاب توسط زنان هنجار شکن حمایت کرد.

رهپویان هدایت: این شبکه که پیش از این نیز از هر گونه آشوب، اغتشاش پشتیبانی کرده در اقدام اخیر خود از هنجار شکنی برخی زنان در ملا عام حمایت کرده و برخورد با این جرم را ناعادلانه خواند.

مجریان برنامه از این هنجار شکنی دفاع تمام قد کرده و حملاتی تمام عیار را بر علیه ماموران نیروی انتظامی انجام دادند و به دروغ عنوان کردند "مردم عادی از دیدنشان رعشه بر تنشان می‌افتد."

مهیار ابراهیمیان و یسرا لرکی کشف حجاب را حق قانونی اجتماعی افراد برشمردند و با بیان دروغی از جنس شایعات قتنه مدعی شدند در مواردی نیروی انتظامی با ماشین از روی این معترضین به حجاب رد شده است!

در این برنامه‌ از اقدام مجرمانه کشف حجاب با عنوان اعتراض صلح آمیز یاد شد.

درادامه بخشی از سخنان محسن هاشمی در روز سه شنبه 8 اسفند 96 و در شورای شهر بازخوانی شد و با تقطیع بخش‌هایی از آن به نقل از رییس شورای شهر، ادعا کردند "ما در تربیت نسل جدید چگونه عمل کردیم که نسل جوان که در دهه نخست انقلاب مدافع پرشور حجاب بودند، اکنون بخشی از آن‌ها دچار تردید و برخی مخالف شده‌اند."

بعد از بازخوانی صحبت‌های محسن هاشمی، مجری برنامه اعلام کرد در حال حاضر مردم آگاه شده‌اند و آن زمان مردم به این اندازه آگاه نبودند و در قانون اساسی در خصوص حجاب چیزی نیامده است.

در ادامه مهیار ابراهیمیان از این فرصت برای تبلیغ مسیحیت استفاده کرده و اعلام کرد بر اساس کتاب مقدس روح انسان آزاده خلق شده اما مذهب با ایجاد دیوارهایی دور روح انسان، این آزادی را می‌گیرد.

وی با القای این که انتخاب حجاب توسط مردم در ابتدای انقلاب بر پایه زور بوده ادامه داد که الان خواسته مردم این است که بگذارید تا ما خودمان انتخاب کنیم.

یسرا لرکی در تایید این گفته تصریح کرد که باید آزادی داده شود تا هر کس خودش حجاب یا بی حجابی را انتخاب کند مانند ترکیه.

وی با طرح پرسشی در خصوص اینکه چرا شاپرک شجری زاده باید با وثیقه 100 میلیونی آزاد بشود از این عنصر خود فروخته که به تازگی درخواست تحریم بیشتر ایرانیان را کرده است نیز حمایت کرد و خود را در صف موافقین تحمیل سختی بیشتر به ایرانیان جای داد.

 در پاسخ این سئوال مهیار ابراهیمیان مدعی شد که این‌ها به خاطر عدم توازن قوانین و اجرای آنها در جامعه ما است، وقتی قانونگذار اجازه می‌دهد که به راحتی یک مامور معمولی کلانتری و پلیس با یک خانمی که از نظر قانون اساسی!!! مرتکب جرمی نشده شاید فقط نرم‌های اجتماعی را شکسته باشد برخرود کند، این اتفاقات می‌افتد.

مهیار ابراهیمیان در ادامه برنامه به سخنان سردار رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ واکنش داشته و به دروغ ادعا کرد آقای رحیمی رسما اعلام کرده که پلیس با این اقدام برخورد خواهد کرد و ما به مامورانمان گفتیم که درست برخورد بکنید اما اگر کسی روسریش را بدارد او را می‌گیریم، میزنیم و اگر مقابل مردم نزنیم در بازداشتگاه می‌زنیمش!!!

در ادامه یسرا لرکی به عنوان جمع بندی این سئوال را مطرح کرد که ما به عنوان مسیحیان در ایران درباره حجاب چه کاری باید انجام دهیم و دربرابر این قانونی که با طرز فکر من همخوانی ندارد چه واکنشی نشان دهم؟

مهیار ابراهیمیان پاسخ داد: ما باید این را یاد بگیریم که یه سری چیزها قوانین یک جامعه است و اگر کسی قوانین را دوست ندارد باید از کشور خارج شود و اگر مانده تا جایی که قوانین با کتاب مقدس مغایرت نداشته باشه باید از آن پیروی کرد اما اگر مخالف کتاب مقدس باشد نباید به آن احترام گذاشت.

یسرا لرکی بعد از این جمع بندی خاطر نشان کرد این صحبت ها به این معنی نیست که ما اجازه بدهیم هر کس از هر کجا رسید تو سر ما بزند بلکه منظور ما این است که ما باید گفتمان بلد باشیم و مطابق کتاب مقدس عمل کنیم.

گفتنی است این همه کذب و شایعه پراکنی مهره های تبشیری در یک برنامه نیم ساعته در حالی است که کتاب مقدس بارها و بارها بر صداقت تصریح کرده و پیروان خود را به راستی می‌خواند. دستوری که بارها و بارها از جانب تبشیری‌ها نادیده گرفته شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی