رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه دی ۲۳ ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اوضاع کلیساهای ایرانی افتضاح است!!

کلیسا از قدیم الایام مهمترین محل برای تجمع مسیحیان بوده و در واقع عبادتگاه و مکان اصلی راز و نیاز مسیحیت است. این مکان که زمانی هیبت داشت و برای مسیحیان بسیار مقدس بود  در حال حاضر دیگر آن عظمت و شکوه را از دست رفته می بیند.

رهپویان هدایت: تحریفهای فراوان و برداشتهای غلط از کتاب مقدس آسیب فراوانی را به کلیساها وارد کرده است. به واقع آنچه در کلیسای امروز بروز و ظهور دارد جعلیات درروغین و ادعاهای بسیار رویایی در غالب تجلیات روحانی است.

این تفسیر نادرست و البته در بسیاری مواقع عمدی از کتاب مقدس در جهت به روز کردن خود و آیین مسیحیت امروزه نشان دهنده این مطلب است که، آنان راه را به بیراهه رفته اند و منحرف از اصل مقصود، سرای دیگری را در سر دارند. انحراف در کلیسا مانند یک ویروس خطرناک به سرعت در حال رشد بوده و در این رشد معکوس، اخلاق لگد مال و منافع شخصی و غیر اخلاقی اولویت دار شده است.

به تازگی در نظر سنجی که صفحه اینستاگرام شبکه محبت از مسیحیان انجام داده، نظراتی آمده که حقیقت آنچه اینها از مسیحیت نشان داده اند نمایان می شود و حربه های فراوان کشیشان برای سوء استفاده از افراد ساده لوح که افراد فراوانی را سرخورده کرده است هویدا می شود.

آنها سوال کرده اند که وضعیت کلیساهای خارج از کشور را چطور ارزیابی می کنید؟

جوابها بسیار خیره کننده بود! تقریبا بیش از 90  درصد افرادی که کامنت گذاشته اند از طریقه اداره کلیساها ناراحت و از حضور در کلیسا رنجور بودند!

این افراد که خود برای راز و نیاز به کلیسا رفته و یا تازه مسیحی شده اند در مشاهدات خود اذعان کرده اند که کلیسا تبدیل به محل کسب در آمد و خودنمایی برای کشیشان شده است.

ایراد مهم تری که به آن اشاره کرده اند این است که هر کس به نوبه خود تلاش دارد در کلیسا رئیس باشد و همه دنبال این هستند که زودتر کشیش شده و به درجات بالاتر برسند تا از این طریق به پول بیشتر برسند!!

فردی کامنت نوشته که:«متاسفانه کلیساهای ایرانی خارج از ایران اصلا هم بستگی ندارند و نمیتونن کنار هم پرستش کنند و هر نفر میخواد خودش کشیش باشه.»

 یا اذعان کرده اند که کلیسا بیشتر کارآیی بیزنس برای کشیشان را دارد تا نقش عبادی! و کلیساها به نحوی اداره می شود که بیشتر دکانی شده برای کسب درآمد و شهرت کشیشان آن.

به عنوان نمونه فردی کامنت کرده است که:«هر کس دوست داره خودش کشیش بشه، مردم فکر می کنند اینم بیزنس و هر کس کشیش شد درآمدش بالاتر میره.»

اعتراف دیگری که در کامنت ها به وضوح محرز است بد اخلاقی ها در کلیساهاست، به نوعی که فردی اعلام می دارد « من برای حفظ ایمانم پام رو تو کلیسای ایرانی نمی گذارم!»

و در کامنتی دیگری یک مسیحی اعتراف می کند که:«شبان و رهبران کلیساها هم جز فساد و دروغ و دزدی چیزی ندارند و این را می توانم با مدرک اثبات کنم.»

گفتنی است این گزارش صفحه رسمی شبکه ای مهم در مسیحیت تبشیری است که بیانگر  حقیقت مسیحیت امروز است. بدین معنی که در عین تبلیغات فراوان همراه با جذابیت ساختگی برای کلیساها، معجزات دروغین، خیال بافی، توهم و نگاه توام با کسب درآمد در کلیسا باعث سرخوردگی مسیحیان، خالی شدن صندلی ها، دور شدن از محتوای معنوی و به بیراهه رفتن آنها شده است.

نظرات (۱)

متاسفانه کلیسا ها بخاطر اینکه کشیشان اصلا آدمهاییکه نشون میدن نیستن خیلی خراب شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی