رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۲۶ ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ

عبدبها ایرانیان را به اسرائیل فروخت

انجمن رهپویان هدایت: با وجود شورای سانسور در فرقه ضاله بهائیت، که وظیفه تقطیع و سانسور آثار بهائیان را دارد و علی رغم تمام سخت گیری و مخفی کاری های بیت العدل حیفا، اسناد جاسوسی بهائیان در موتون و آثارشان به امری غیر قابل کتمان درآمده و چون اساس بهائیت بر پایه تشکیلات جاسوسی بنا شده پس مقصود اصلی این فرقه ضاله که جاسوسی برای اسرائیل و خیانت به ایران می باشد، با صراحت تمام در فرامین و الواح بها و عبدبها آمده تا بهائیان جاسوس به وظائف محوله خویش اشراف پیدا نمایند.

فرقه ضاله بهائیت در خدمت به اسرائیل، از دعا گرفته تا هر اقدامی که موجب تقویت اسرائیل شود، به صحنه آمده اند چنانچه بزرگان و بانیان این فرقه ضاله چنین نقشه راهی را برای آن ها ترسیم کرده اند.

در کتاب وارثان کلیم، از منابع منتشر شده توسط خود بهائیان که نویسنده نیز خود از مبلغان بهائیت می باشد، لوحی از عبدبها منتشر می کند که در آن می گوید:

"الیوم پرتو عنایت جمال ابهی بر فرق اسرائیل است و شمع عزت ابدیه شبستان آنان را روشن نمود. عنقریب واضح و مشهود گردد که اسرائیل مظهر الطاف رب جلیل گردیده و... اسرائیل دوباره رو به ترقی و صعود است."

در همان کتاب و در لوحی دیگر به جهت خاکساری و چاپلوسی برای اسرائیل، با اهانت و توهین به ایران، می‌نویسد: "اسرائیلیان در ایران در نهایت ذل و هوان بودند از روزی که شمس حقیقت(مقصود بها موسس فرقه ضاله بهائیت است) اشراق بر آن اقالیم فرمود، روز به روز اسرائیل ترقی نمود و عزت یافت و راحت جست."

در لوح فوق که از منابع معتبر بهائیان عینا نقل شده است و در رسانه های تبلیغی این فرقه ضاله الان نیز موجود است و نتوانسته اند کتمان کنند، عبد بها با صراحت تمام اعتراف کرده است که با ظهور بها اسرائیلیان در ایران عزیز شده و از انزوا خارج گشته اند و ظهور بها جهت تشکیل اسرائیل امری واجب بوده است.

بهائیان به پیروی از بزرگان و سردمدارانشان، حامی اسرائیل و در جهت تقویت این رژیم سفاک در میدان حاضر شده اند و برای اینکه اگر پیش بینی بها و عبدبها به وقوع نپیوندد کذب و دروغگویی آن ها برهمگان هویدا می شود، پس بهائیان جهت حفظ آبروی نداشته بها و عبدبها هم که شده می کوشند تا اسرائیل را تقویت نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی