رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۱۷ ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

خونخواران مسیحی!! تربیت شدگان غرب

انجمن رهپویان هدایت : "آنتی بالاکا " گروهی از مسیحیان افراطی هستند که مسلمانان را دشمنان خونی خود می‌دانند.

با توجه به گزارش ها مسیحیان افراطی آنتی‌بالاکا افرادی هستند که فرانسوی‌ها آن‌ها را برای برقراری امنیت مسیحیان تربیت و آموزش داده‌اند. آن‌ها مجهز به سلاح‌های گرم، موشک و بمب هستند که این جنگ افزارها را از نظامیان فرانسوی دریافت می‌کنند.

"آنتی بالاکا " با هدف مقابله با "نیروهای متحد آفریقا" (MISCA) و مسلمانان شکل گرفته‌ است. آنها نیروهایی متشکل از جوانان مسیحی هستند که در تجهیزاتشان از کبریت و سلاح‌های دست ساز خانگی تا بمب‌های کشتار جمعی و راکت‌های پیشرفته پیدا می‌شود.

شبه نظامیان آنتی‌بالاکا گوشت قربانی‌های خود را می‌خورند.

یک افسر نیروهای حافظ صلح در آفریقا در گزارش خود به "دیلی‌تایمز" درباره مسائلی که در آفریقای مرکزی دیده، گفت: همه جا نمایانگر رعب و ترس است، جمهوری آفریقای مرکزی را وحشت در بر گرفته، رخدادهایی که در شهرها و روستاها در شمال و غرب بانگی دیده می‌شود بسیار فجیع است. در فوریه برای تحقیق درباره قتل عامی که سه هفته قبل رخ داده بود وارد منطقه "بواگر" شدیم، شبه نظامیان مسیحی "آنتی بالاکا" بیش از 40 نفر را به قتل رسانده بودند و تمامی مسلمانان از شهر متواری شده بودند.

خیابان‌های شهر پر از اجساد بود. اجساد این افراد از جمله سه زن و حتی یک نوزاد را پیدا کردیم. اجساد تکه شده بودند که در ابتدا فکر کردیم سگ‌ها برخی از آنها را خورده بودند، اما بعدها با دیدن فیلم‌ها، عکس‌ها و گزارشات فهمیدیم که شورشیان از بدن آن‌ها خورده بودند. نیمی از بدن مردها تقریبا سوخته بود. برخی از کشته‌ها قبل از اعدام، زندانی بودند و شکنجه شده بودند. ساکنان منطقه گفته‌اند اجساد بسیار بیشتری را در حومه شهر می‌توان یافت کرد.

این نیروی حافظ صلح در آفریقا افزود: در کنار اجساد بسته‌های کوچکی از خوراکی و لباس وجود داشت، که نشان می‌داد این افراد در حال فرار و ترک شهر دستگیر و کشته شده بودند. تمامی روستاها و شهرهای مسلمان نشین خالی از سکنه بوده، خانه ها و مغازه ها غارت شده و سوخته بود.

گفتنی است رسانه های تبشیری با بزرگنمایی فراوان داعش و گروههای تروریستی در منطقه را که امریکا و اروپا ساخته و کمک مالی و تسلیحاتی می کند به اسم اسلام معرفی میکنند در حالی که اینها با اسلام راستین هیچ سنخیتی نداشته و دشمن ایران و اسلام هستند و از طرفی درباره تروریستهای مسیحی و خونخوارانی که دولتهای غربی برای جنایت در بین مسلمانان ایجاد کرده اند هیچ خبری را کار نمی کنند و کاملا آنرا سانسور می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

وای بر افراط
هر جا باشن جنایتکارند. چه افراطی های مسیحی چه داعشی ها و تروریستها
به اسم اسلام
خیلی جالب بود اونها داعش رو الکی وصل به اسلام میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی