رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۱ ۱۳۹۷، ۰۴:۳۳ ب.ظ

یوگا، تقدس عمل جنسی با روسپیان!!

به گمان برخی از آنجا که یوگا مخالف آزادی جنسی است و برای ارتباطات جنسی محدودیت هایی دارد، پس می تواند شبیه اسلام باشد و عده ای به دلیل این تشابه ظاهری مابقی مبانی آن را هم با تغافل  قبول می کنند.

رهپویان هدایت: باید بگوییم که چنین برداشتی کاملا اشتباه و نشان از ضعف در شناخت مبانی یوگا و اسلام می باشد. یوگا برای روابط جنسی و غرق شدن در آنها نهی هایی داشته و علی الظاهر در این شبه معنویت تقلبی روابط نامشروع نکوهیده شناخته شده است اما با کنکاش بیشتر به نکات عجیبی برخورد می کنیم.

به همین جهت یوگی کامل را کسی می دانند که در تجرد باشد تا جایی که تبدیل شدن به یک سانیاسین که زندگی  و اهل و عیال خود را رها کند و در تجرد محض باشد، یک ارزش شمرده می شود!

با تورق در کتب ترویجی یوگا به این مطلب پی خواهیم برد که در زمان رسیدن به حالاتی در این روش به راحتی داشتن روابط نامشروع برای یک یوگی آزاد می شود! حتی اعمالی مانند خودارضایی که قبح آن در بسیاری از مکاتب بیان شده است در برخی منابع یوگا به جواز آن تصریح شده است و گفته شده اگر گاه گاهی صورت بگیرد منعی ندارد. هیچ، انرژی جنسی و یوگا، ص71.

می گویند اگر کسی بتواند به مرحله ای برسد و بر غریزه خود تسلط پیدا کند (که یک امر شخصی است و هر کس می تواند چنین ادعای داشته باشد) در این صورت می تواند با دیگران رابطه آزاد برقرار کند و هیچ محدودیتی نداشته باشد! او می تواند با آزادی کامل به اعمال خلاف بپردازد و از اعمال نامشروع جنسی لذت ببرد حتی اگر طرف مقابل او یک روسپی باشد!

در کتاب هیچ، انرژی جنسی و یوگا، ص 71 این طور آمده است: جفت جنسی چه مرد باشد و چه زن ( که همین جمله نیز شبه دار است و نشان از آزادی در هم جنس بازی دارد!) چیزی نیست که از آن استفاده کنید و دور بیندازید، بلکه موجودی زنده است.... این حتی در پیوند با روسپیان هم درست است!

یوگا به دلیل کپی برداری فراوان از مسلک تانترا بسیاری از اعمال این فرقه را در بین برنامه ی خود قرارداده و از آن بهره برداری می کند.

جواز اعمال جنسی در یوگا از یادگارهای تانترا برای این معنویت دروغین است، از این رو به گفته پدر یوگای ایران: «یوگا قسمتی از تانتراست و چیزهایی مثل شراب و الکل، همزیستی زن و مرد و رابطه جنسی در تانتریک، برای بدست آوردن سیتی تانتریک حیاتی است.»گنجینه اسرار یوگا ص 232.

نظرات (۱)

۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۴ سیدابوالفضل رضوی
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی