رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۲۳ ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ق.ظ

خودشیفتگی افراطی در بین سرکردگان بهائیت

فتنه ای که سردمداران فرقه ضاله در ایران ایجاد کردند به جایی نرسید و نه تنها در بین مردم مسلمان با اقبال مواجه نشد بلکه از همان ابتدا صفوف مسلمانان با وابستگان به فرقه ضاله بهائیت کاملا متمایز و جدا گردید.

رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ضاله بهائیت که از هشیاری مردم ایران در مواجهه با خود رنجیده خاطر بودند با اظهار سخنان تحقیر آمیز در مورد ایرانیان سعی در عقده گشایی داشتند.

عبد بها با حقد و نفرتی که از ایرانیان دارد می نویسد:

"اگر ایرانیان گوش به نصیحت می دادند البتّه محفوظ می ماندند ولی اذن صاغیه نداشتند هر چه نصیحت کردیم به قساوت قلب مقابله کردند"

در عبارت فوق عبد بها ایرانیان را مردمی قسی القلب معرفی می کند چراکه حاضر نشدند تا از او و پدرش درمسیر خیانت به کشور تبعیت کنند.

عبد بها در کمال بی شرمی پس از اهانت به ایرانیان، رژیم غاصب صهیونیستی را تکریم می کند و می نویسد:

"قوّه ای که یهودیان هر چند ذلیل را پطرس اعظم و یوحنّا و بولس حواری نمود و سرور جمیع فرنگستان کرد، قوّه ای که اسرائیل ضعیف ذلیل را سلطنت سلیمانی بخشید. باری، چنین آفتاب درخشنده ای از افق ایران طلوع نمود و ایران هنوز در ظلمات اوهام"

 

 عبد بها در این سخنان با صراحت تمام ایران را منبع ظلمت  معرفی می کندو از هیچ تکریمی در قبال اسرائیل دریغ نمی ورزد. سخنان عبد بها نشان می دهد که وی دچار نوعی جنون نیز بوده است که از آن به نارسیسیم( اختلال روانی خود شفتگی) تعبیر می کنند.

عبدبها در اوج این اختلال روانی می نویسد:

" الیوم در هر اقلیمی اگر شخصی ایرانی را تعریف و توصیف خواهند، گویند این شخص از وطن بهاءالله است، فوراً عزیز و محترم گردد. اقلاً ایرانیان باید قدر این را بدانند. از انظار جهانیان افتاده بودند و از امم متوحّشه شمرده میشدند، حال چنین عزّت پایداری یافتند و چنین تاجی از گوهر شاهوار بر سر نهادند"

عبد بها در این نوشته نیز ایرانیان را وحشی خطاب می کند و با تعبیر امم متوحشه از ایشان یاد کرده است. او پدر خود را عامل عزت یافتن ایرانیان در سایر بلاد معرفی می کند در حالی که امروزه پس از گذشت بیش از صد سال از مرگ بها، وی در خود ایران نیز کاملا مجهول و ناشناس می باشد تا چه رسد به سایر بلاد.

عبد بها وقتی مشاهده کرد اینگونه ادعاهای وی موثر واقع نشد در نهایت سرشکستگی و حقارت نوشت:

"(ایرانیان) بلکه مست بادۀ غرور بودند که مائیم نژاد کیانیان، مائیم سلالۀ رستم دستان، بلکه نخواندند، لهذا نتیجۀ این جهالت حال حاضر شده است"

امروزه نیز بهائیان با تبعیت از سردمداران گمراهاشان مطیع و شیفته رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنان ملت ایران می باشند. تشکیلات اداری بیت العدل بهائیان، گور سردمداران این فرقه، قبله و ارض قدس بهائیان همه و همه در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی یعنی اسرائیل می باشد که این امر از نهایت وابستگی بهائیان به رژیم غاصب صهیونیستی حکایت     می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی