رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۱۹ ۱۳۹۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

روش های بهائیان برای رخنه در روستاها

رهپویان هدایت: 

فرقه ها با استفاده از ضعف و خلاهای فردی و اجتماعی در صدد رخنه در آحاد جامعه می باشند. در این بین فرقه هایی مانند بهائیت که از اساس به صورت تشکیلاتی فعالیت می کنند سعی دارند تا فضاهایی را برای اقدامات خود انتخاب کنند که بیشترین حد از محرومیت را دارا باشند. مشکلات اقتصادی و کم اطلاعی افراد مهمترین محورهایی هستند که بهائیان جهت پیش برد اهداف فرقه ای از آن کمک می گیرند.

با توجه به آنچه ذکر شد تشکیلات بهائیت برنامه ای طولانی مدت برای فعالیت مهره های خود در ایران در نظر گرفته است. در بیانیه 28 دسامبر 2010 بیت العدل آمده است که: مجهودات در روستا عموما باید در مقیاس کوچک، شاید با ظهور گروه هایی از احباء، شروع شود که هر یک از آن ها به یکی از نیازهای مشخص اجتماعی یا اقتصادی که شناسایی نموده بپردازد و هر یک از آن ها مجموعه ساده ای از اقدامات مناسب را پیگیری کند.

در متن فوق بیت العدل با صراحت تمام دستور به نفوذ مهره های بهائیت در روستاها می دهد و عنوان می کند که پس از شناسایی نیازهای اجتماعی یا اقتصادی افراد، اقدامات فرقه ای را دنبال کنند. در حقیقت بهائیت پس از آن که  در مناطق شهری و توسعه یافته نتوانست کمترین پیشرفتی حاصل کند، مناطقی همچون روستا ها را برای فعالیت انتخاب نمود. تصمیم بهائیان برای رخنه در روستاها به این سبب است که می پندارند عدم اطلاع افراد از ماهیت جاسوسی آن ها می تواند راه را برای سوء استفاده از افراد هموارد کند.

تمام فعالیت های فرقه تشکیلاتی بهائیت با اهدافی از پیش تعیین شده می باشد و از اینرو اقدامات آن ها باید در هر پوششی که باشد متوقف کرد چراکه حضور مهره های این فرقه در هر بستری تنها برای انجام اعمال مخرب فرقه ای و جاسوسی می باشد.

در بخش دیگری از بیانیه فوق آمده است که:

"محفل با فضاهای اجتماعی بی شمار، فراتر از فضاهای جغرافیایی که در آن ها بخش هایی از جمعیت گرد هم می آیند آشنا شوند و در حد مقدور حکمت مندرج و مندمج در تعالیم مبارکه را به آن ها ابلاغ نماید. مضافا، ساختارهای نهادی در منطقه شهری-اعم از اجتماعی، سیاسی و فرهنگی که محفل باید یاد بگیرد که با آن ها مرتبط شود، از لحاظ گستره وسیع تر و از لحاظ تعداد افزون ترند."

با بیان این شواهد غیر قابل انکار کاملا واضح و مبرهن است که حضور مهره های بهائیت در مناطق روستایی، با اهداف تشکیلاتی و برای فعالیت های فرقه ای می باشد. اما نکته دیگر که شورای بیت العدل واقع در اسرائیل در نامه فوق به آن تاکید می کند ارتباط گیری مهره های این فرقه با نهادهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می باشد که از اینرو باید توجه داشت هرگونه حمایت حاضران در اینگونه نهاد ها از فعالیت های فرقه ضاله بهائیت به قطع نشان از روابط بهائیان با این افراد دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی