رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۵ ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

سناریوهای جاهلانه اسماعیل صلاحی

 

رهپویان هدایت: محمد اسماعیل صلاحی از مدعیان قطبیت فرقه دراویش نعمت اللهی، برای جلب توجه افکار عمومی بدنه فرقه، تمرکزش را بر طراحی و اجرای سناریوهای پوشالی در فضای مجازی گذاشته است.

این فقیر بیچاره، سعی می کند به هر طریقی که شده ، خود را در زمره اشخاص فهمیده و عالم  مطرح کند و با اندک سوادی که دارد خود را برای همه مسئولیت های سخت و طاقت فرسا آماده کرده است.

سناریوهای ناشیانه دراویش فرقه نعمت الهیه سراسر دارای اشکلات و ایرادات فاحشی  است که مجال پرداختن به همه آنها میسر نیست اما قصد داریم نمونه ای از داستان های خیمه شب بازی فرقه نعمت الهیه را در این مجال کوتاه بیان نماییم.

صلاحی ،در هفته گذشته ، احضاریه دادگاه ویژه روحانیت خطاب به خودش را در فضای مجازی منتشر کرد. علت احضار صلاحی اینگونه قید شده است: جهت انجام تحقیقات پیرامون عناوین اتهامی از ارتکاب فعل حرام از طریق ترویج و تبلیغ افکار انحرافی که موجب  ضلال و هتک حیثیت روحانیت می شود.

 او بر اثر توهمات شخصی در جواب احضاریه دریافت شده ، خطاب به ریاست داگستری استان یزد گفت : منصب قطبیت فرقه نعمت الهیه یک منصب خدایی است و بنده بر اثر الهامات شخصی، یک سری اوراد و اذکاری را دارم که آنها را به افراد طالب، تلقین می کنم !!!

 از نظر قانونی، دادگاه ویژه روحانیت، تنها به جرایم ارتکابی و بعضی از دعاوی حقوقی که فقط مربوط به روحانیون باشد، رسیدگی می کند . دادسرا و دادگاه های ویژه روحانیت به کلیه جرائم روحانیون، و اعمال خلاف شأن روحانیون حکم قضایی صادر می کند.

   این شخص معلوم الحال ، به دروغ خود را در زمره روحانیون مطرح کرده و اباطیل و یاوه گویی های خود را به ظاهر در لباس روحانیت بیان می کند. در حالیکه رسیدگی به جرائم ارتکابی نامبرده در صلاحیت دادگاه های کیفری عمومی است نه دادگاه ویژه روحانیت.

وی با این سناریوی ناشیانه، می خواهد خود را در فضای مجازی مطرح کند و به دراویش بیچاره القا کند که دادگاه ویژه روحانیت او را احضار کرده تا بتواند مورد توجه بدنه فرقه قرار گیرد بماند که در روز جلسه دادگاه ، سفر به تهران را به دادگاه به این مهمی ترجیح داد.!!!

 با این حال اشتباهات قطب مجازی دراویش در این اقدام، کاملا به چشم می‌آید به عنوان مثال در لایحه دفاعیه خود، دفاع از فرقه نعمت الهیه را به عنوان یک  وطیفه الهی دانسته و قطبیت فعلی علیرضا جذبی را غاصبانه اعلام کرد.  دستخط متن لایحه با خطی که آخر لایحه نوشته شده متفاوت بوده و خط خوردگی و غلط املایی های متن لایحه ، نشان دهنده شاهکار ناشیانه اوست.

اینگونه سناریوهای پوشالی دروایش فرقه نعمت الهیه نشان می دهد که آنان  از هر سو و هر با توان و ظرفیتی که در اختیار دارند، سعی می کنند اهداف و سیاستهای فرقه ای خود دنبال کنند و در این میان دراویش و باور درویشی را بازیچه خود قرار داده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی