رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۱۲ ۱۳۹۹، ۰۲:۴۸ ب.ظ

بهائیان از استراتژی جدید خود رونمایی کردند!

 

رهپویان هدایت: از ویژگی های سردمداران فرقه های ساختگی این است که برای اغفال پیروان خود پیشگویی هایی را مطرح می کنند و سعی می نمایند با این حربه خود را آگاه به اسرار نشان دهد. آنان تحقق اغلب پیشگویی های شان را  به دوره پس از مرگ خود حواله می کنند تا با مشخص شدن کذب گفته های شان مورد مواخذه قرار نگیرند.

این ترفند در بین سردمداران فرقه ضاله بهائیت بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. جالب اینجاست که تمام پیشگویی های آنان غلط و اتفاقا خلاف آنچه گفته بودند، محقق گشت و جالب تر اینکه مهره های این فرقه ضاله به جای بیداری و پذیرش بطلان ادعاهای سرکردگان شان در مقام توجیه و تاویل غلط های آن بر می آیند.

نکته قابل توجه اینجاست بسیاری از گفته های سردمداران فرقه ضاله بهائیت که با رویکرد پیشگویی مطرح شده برای زمینه سازی انجام طرح های خائنانه و جاسوسی مطرح شده است.

نمونه بارز آن را می‌توان در گفته های عبدبها پیرامون حضور یهودیان صهیونیزم در فلسطین مشاهده کرد. سردمداران بهائیت با اینگونه اقدامات اذهان مردم آن منطقه را برای رخنه صهیونیست های آماده کردند.

امروزه نیز مهره های خبیث و ضد ایرانی فرقه ضاله بهائیت مکرر عنوان می کنند که عبدبها پیشگویی کرده ایران ویران خواهد شد!!! در چند وقت اخیر این پیشگویی بسیار مورد توجه مهره‌های این فرقه ضاله قرار گرفته و مدام در حال تکرار آن هستند به نظر می‌رسد آنها برنامه ای دراز مدت برای تحقق این خیال خام دارند و در اتفاقات احتمالی پیش رو نقش بهائیان بسیار پرنگ خواهد بود.

از آنجا که مهره های فرقه ضاله بهائیت باور دارند پیشگویی عبدبها باید محقق گردد به هر شیوه و طریقی در صدد نابودی ایران می کوشند.

نکته قابل توجه اینجاست که این پیشگویی عبدبها اتفاقا در خصوص بهائیان و حامیان صهیونیست شان بیش از پیش در حال تحقق می باشد و این مهره های فرقه ضاله بهائیت هستند که در معرض نابودی و انقراض کامل قرار دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی